נוהרים לקלפיות: עשרות אלפים נוסעים ברכבת

    ארי טננבוים No Comments on נוהרים לקלפיות: עשרות אלפים נוסעים ברכבת

    ברכבת מעדכנים כי קיים ביקוש ער מאוד לשוברי נסיעה בשעות אחרי צהריים מכל תחנות תל אביב, ומדגישים לנוסעים בכל הארץ, ובדגש על התחנות המצויינות, להנפיק שובר כניסה טרם הגעתם לתחנות באמצעות אתר האינטרנט או מוקד השירות הטלפוני

    רכבת ישראל צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עדכון רכבת ישראל: עד השעה 9:00 בוצעו קרוב ל-20 אלף נסיעות בכל הארץ.

    בשעה זו נרשמים ביקושים ערים מאוד לנסיעות ברכבת בכל התחנות, בדגש על תחנות נהריה, עכו, כרמיאל, תחנות קו העמק (בית שאן, עפולה, מגדל העמק כפר ברוך ויוקנעם כפר יהושע), תחנות ת"א, ירושלים יצחק נבון ובית שמש, בהן נגמרו שוברי הנסיעה לרכבות היוצאות מתחנות אלה עד השעה 11:30.

    ברכבת מעדכנים כי קיים ביקוש ער מאוד לשוברי נסיעה בשעות אחרי צהריים מכל תחנות תל אביב, ומדגישים לנוסעים בכל הארץ, ובדגש על התחנות המצויינות, להנפיק שובר כניסה טרם הגעתם לתחנות באמצעות אתר האינטרנט או מוקד השירות הטלפוני.

    ברכבת מדגישים כי על פי הנחיות משרד הבריאות, הרכבת פועלת בתפוסה מוגבלת, הדורשת הזמנת שובר טרם הנסיעה, וללא שובר כניסה לא תתאפשר כניסה לתחנות.

    למען בטיחות הנוסעים ובריאותם, מבקשים ברכבת להתאזר בסבלנות, להימנע מהתקהלויות בכניסה לתחנות וברכבות, ולשמור על הנחיות הבריאות: עטיית מסיכה, שמירת מרחק, וכמובן הנפקת שובר כניסה טרם ההגעה לתחנות.



    0 תגובות