גלריה: חברי הכנסת החרדים בהצבעה בקלפי

    איתי גדסי ואבי רבינא No Comments on גלריה: חברי הכנסת החרדים בהצבעה בקלפי

    ח"כ פינדרוס פתח את יום הבחירות בתפילה על קברו של מרן הגרי"ש אלישיב | סגן השר מקלב הצביע בקלפי: "אנחנו בסכנה קיומית" | ח"כ טסלר: "את תשובתי להסתה הנוראית של ליברמן וחבריו נתתי כעת בקלפי" | אייכלר: "הקב"ה שלח לנו נשק של נייר עם האות ג' כדי לחסן אותנו מול נגיף ההסתה נגד תורתנו הקדושה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברי הכנסת החרדים בפתיחת יום הבחירות: ח"כ יצחק פינדרוס פתח הבוקר (שלישי) את יום הבחירות בתפילה על קברו של מרן הגרי"ש אלישיב זצוק"ל.

    סגן שר התחבורה אורי מקלב הצביע בקלפי הסמוכה לביתו בשכונת רמות שבירושלים.

    סגה"ש מקלב ביציאה מהקלפי: "אנחנו בסכנה קיומית, היום המאבק הוא על האפשרות לחיות חיי תורה בארץ והזכות לחנך את ילדנו, המשימה שלנו היום היא להגדיל ולחזק את יהדו"ת בכדי לתת תשובה ניצחת נגד המסיתים כנגדנו".

    ח"כ יעקב טסלר הצביע בסמוך לביתו באשדוד. "את תשובתי להסתה הנוראית של ליברמן וחבריו נתתי כעת בקלפי. היום כולנו מקדשים שם שמים ומצביעים ליהדות התורה – ג'"

    ח"כ ישראל אייכלר הצביע בקלפי הסמוך לביתו. אחר ההצבעה אמר: "כמו שהקב"ה שלח לנו חיסון נגד נגיף הקורונה כך שלח לנו נשק של נייר עם האות ג' כדי לחסן אותנו מול נגיף ההסתה נגד תורתנו הקדושה. 'אלה ברכב ואלה בסוסים ואנחנו בשם ה' אלוקינו נזכיר' אני מבקש להזכיר שבעקבות הנחיות הקורונה יש להקדים ולהצביע כדי למנוע עומסים בקלפיות"



    0 תגובות