חדש מיקבי כרמל: כרמל סיגניצ'ר

    עפר גדנקן No Comments on חדש מיקבי כרמל: כרמל סיגניצ'ר

    סדרות היוקרה של יקבי כרמל, המופקים מ-14 הכרמים האיכותיים ביותר של יקבי כרמל הנהנים ממסורת של ידע ומומחיות, מושקים בימים אלה תחת מיתוג חדש ויינות חדשים מצטרפים לסדרות השונות והמגוונות תחת כרמל סיגניצ'ר.

    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יש רגעים ששווה לחכות בשבילם. למשל אלה שמעלים חיוך, שצורבים משהו בלתי נשכח בזיכרון או שמביאים איתם תחושה טובה כל כך שאפילו במילון אין די מילים כדי לתאר אותה. מרגעים כאלה ועוד, אפשר להנות בזמן לגימת היינות מהסדרות המגוונות תחת מותג היוקרה של יקבי כרמל, כרמל סיגנצר.

    יינות אלה משובחים באיכות הגבוהה ביותר, שטופלו באופן דיפרנציאלי בכל תהליך הכנתם, החל מבחירת הכרמים ומשפחות הכורמים ועד ליישון בבקבוק.

    מותג יינות היוקרה החדש של יקבי כרמל כולל בתוכו את הסדרות היוקרתיות הקיימות של יקבי כרמל במיתוג מחודש ומתוחכם, ובנוסף תוספת חיזוק משמעותית של חדשנות עם יינות חדשים שמצטרפים לסדרות השונות תחת מותג היוקרה הייחודי של היקב.

    המגוון העשיר של 'כרמל סיגניצ'ר' כולל ארבע סדרות הנבדלות זו מזו הן בתנאי הגידול והן ברמת המחיר, וכן שני יינות אייקוניים.

    היינות החדשים שהושקו תחת המותג היוקרתי הינם:

    MA’ALYA (מעליא) – יין מתוק מחוזק בסגנון פורט. מעליא מיוצר מענבים אדומים מאזור הרי ירושלים. היין עבר תסיסה חלקית כדי לשמור על מתיקות הענבים, חוזק בכהל משובח, הושרה על קליפותיו ולבסוף התבגר במשך שנה בחביות בנפח של 300 ליטר.

    ארבעה יינות חדשים מסדרת Single Vineyards – סדרה בעלת מורשת ארוכת שנים המופקת מכרמים המניבים באופן עקבי ענבים באיכות גבוהה במיוחד:  Old Vines פטיט סירה יין אדום יבש מגפנים בוגרות מכרם גוברין 2018, Old Vines  קריניאן יין אדום יבש מגפנים בוגרות מכרם ואדי מילק 2018, Pureness  Concrete סירה יין אדום יבש מכרם עין זיתים שהתבגר ב100% מיכלי בטון על מנת לשמור על טעם הפרי 2018 וגווצטרמינר  Late Harvest (בציר מאוחר) יין קינוח מתוק מכרם תל מחפי 2019.

    היינות החדשים שהושקו תחת מותג היוקרה 'כרמל סיגניצ'ר', הצטרפו לסדרות והיינות היוקרתיים הקיימים של יקבי כרמל:  סדרת MEDITERRANEAN VATS האיכותית, סדרת Vineyards מאזורי הגידול המיוחדים בישראל ויינות הדגל:

    • Mediterranean 2017יין אדום יבש, ממסך המופק מזנים ים תיכוניים.
    • Limited Edition 2017– יין אדום יבש , ממסך מזני בורדו קלאסיים.

    נדב ארנס ארד, מנכ"ל יקבי כרמל: "Carmel Signature הוא מותג יינות היוקרה של יקבי כרמל ותחת חופתו מצויים 14 מהכרמים הטובים ביותר ביקב. הכרמים נבחרו בקפידה על ידי המומחים שלנו אשר עיבדו את נתוניהם, החל מתנאי הקרקע וכלה בכורמים המטפחים אותה. הכרמים עצמם פזורים ברחבי הארץ, בנקודות גובה שונות המאפשרות גיוון בזנים המקבלים, כל אחד, את התנאים הטובים ביותר לגידולו".

    יוסי אדרי, סמנכ"ל מכירות ושיווק ביקבי כרמל: "כחלק מקידום יינות הפרמיום של יקבי כרמל, החלטנו לייצר הפרדה מיתוגית תחת תת מותג ,'Carmel Signature' כאשר עיצוב התווית מותאם לדרך בה בוחרים צרכני הפרמיום את היינות. כמו כן, אנו מרחיבים את פורטפוליו המותגים של יינות היוקרה של יקבי כרמל עם מותג פורט חדש ויינות נוספים בסדרת Single Vineyards".

    יפתח פרץ, היינן הראשי של יקבי כרמל: " החלק הכי חשוב בתהליך היינני הוא בחירת הכרמים. מרגע שנבחר הכרם – תפקידנו כייננים הוא לשמור עליו ולטפח אותו על מנת שיניב את הענבים בעלי האיכויות הגבוהות ביותר שניתן. מכאן ועד טיפת היין האחרונה שנותרה בבקבוק – התפקיד היחידי שלנו הוא לעודד ולהעצים את האיכויות הייחודיות של הענבים. להוציא מהם את המיטב שבהם ולממש את מלוא הפוטנציאל הגלום בהם, באהבה, בהקפדה, ובמינימום התערבות".

    את יינות Carmel Signature ניתן להשיג בחנויות היין המובחרות

    כל יינות יקבי כרמל הינם בכשרות בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א



    0 תגובות