בתום מבצע ההסברה: אחוז המתחסנים בעליה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on בתום מבצע ההסברה: אחוז המתחסנים בעליה

    מבצע ההסברה לעידוד החיסונים במגזר החרדי הגיע לסיומו בשבוע שעבר, ובפיקוד העורף וארגוני החסד החרדים שהיו שותפים למבצע מסכמים באופטימיות: "כיום אנו כבר בשלבים הסופיים של היציאה מהמשבר – בטוחים כי ההירתמות המרשימה של כלל האזרחים להתחסנות תרמה לכך משמעותית"

    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשבוע האחרון הסתיים מבצע ההסברה לעידוד חיסונים במגזר החרדי שיזם דסק ההסברה הדתי – חרדי בפיקוד העורף בשיתוף פעולה עם ארגוני ההצלה החרדים איחוד הצלה וזק"א.

    במסגרת המבצע צוותי הארגונים היו שותפים למסע ההסברה להגברת המודעות לחיסוני הקורונה.

    בתום המבצע בענף ההסברה של פקע"ר אופטימיים לנוכח מספרי המתחסנים שנמצאים בעליה, במסגרת המבצע שלווה בקמפיין הסברה משמעותי באמצעי המדיה החרדיים והדתיים. ברדיו 'קול חי' יצאו אלפי מתנדבי הארגונים בשיירות כלי רכב ממותגים עם שילוט הקורא לציבור לצאת ולהתחסן, מתנדבי הארגונים חילקו מנשרים ובהם הובאו דבריהם של גדולי ישראל בדבר החשיבות להתחסן נגד נגיף הקורונה.

    הדסק הדתי- חרדי בענף ההסברה פועל במהלך כל השנה האחרונה להטמעת המסרים המסייעים להמשך שגרת החיים. הדסק מאויש באנשי הסברה מקצועיים דתיים וחרדים במילואים.

    רב סרן (במיל') דני כהן , העומד בראש הדסק מסכם את מבצע ההסברה ואומר: "הגענו בסיוע המתנדבים שנרתמו לקמפיין למאות אלפים שנחשפו למסרים ויצאו להתחסן, הדגשנו במהלך הקמפיין את חשיבות הנושא תוך שילובם של אנשי העשייה בתחום הצלת החיים שהבהירו את גודל השעה ואת התרומה האישית של כל אחד מאתנו למאמץ הלאומי להתחסן ובכך לצאת ממשבר הקורונה".

    רס"ן במיל' דני כהן קצין הסברה אגף דתי-חרדי

    "כיום בסיום הקמפיין אנו כבר בשלבים הסופיים של היציאה מהמשבר ואנו בטוחים כי ההירתמות המרשימה של כלל האזרחים להתחסנות תרמה לכך משמעותית".

    רס"ן כהן מספר עוד כי בדסק נמשכות כל הזמן פעולות ההסברה השוטפות בין היתר באמצעות קו מידע הייעודי לציבור החרדי במוקד 104 שלוחה 6 המתעדכן כל העת באופן שוטף, וכמובן בפורטל החירום הלאומי בו הוקם אזור ייעודי עם כתבות ומאמרים בנושאי חירום והתמודדות עם מצבי חירום שונים כשהם מותאמים לחרדים.

    חיים וינגרטן ראש אגף מבצעים בזק"א, אמר "נרתמנו למבצע המדהים שיזם פיקוד העורף מתוך הבנה כי אנחנו כפסע לקראת היציאה מהמשבר וכל אדם שהתחסן ברור כי לא ידבק, ולא ידביק ובכך אנחנו מצילים חיים ממש. אנחנו, כאנשי חירום העוסקים בהצלת חיים ובכבוד המת ראינו כל כך הרבה טרגדיות בשנה האחרונה שהיו יכולות להימנע אילו היו מתחסנים".

    חיים וינגרטן ראש אג"מ זק"א

    מנכ"ל איחוד הצלה אלי פולק, שהארגון בראשו הוא עומד נטל חלק בקמפיין ההסברה לעידוד החיסונים, מספר כי מתחילת המשבר איחוד הצלה נכנס 'עמוק" כלשונו לעשייה בתחום, כשהדחיפה המשמעותית הייתה אשפוזו הממושך של יו"ר ומייסד הארגון אלי ביר שאושפז במשך כחודש ימים בארה"ב במצב קשה לאחר שנדבק בנגיף ומצבו היה בין חיים למוות ממש, "בארגון" אומר פולק "לקחו את העניין ברצינות של ממש. אנו הראשונים שהודענו כי מתנדב שלא יתחסן לא יוכל להשתתף בפעילות הארגון רק השבוע הודיעו ארגונים נוספים וסבתי חולים על צעד דומה ואני שמח שאנחנו הראשונים", אומר פולק.

    אלי פולק מנכ"ל איחוד הצלה



    0 תגובות