צעיר חרדי הותקף באלימות: "בגללכם באה הקורונה"

    אתר קול חי No Comments on צעיר חרדי הותקף באלימות: "בגללכם באה הקורונה"

    מזעזע: צעיר חרדי מעובדי 'קול חי', שנסע הבוקר באוטובוס מכפר חב"ד לבני ברק, הוכה באכזריות על ידי אדם חילוני שהטיח בו: "אתם הבאתם את הקורונה לארץ" | מפלגת יהדות התורה: "תוצאה ישירה של ההסתה הפראית של ליברמן"

    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו 1 Comment on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ההסתה הנוראה נגד הציבור החרדי מכה שוב: צעיר חרדי מעובדי 'רדיו קול-חי' שהיה בדרכו מביתו שבכפר חב"ד באוטובוס עירוני לעבודתו בבני-ברק הותקף הבוקר (ראשון) באלימות על ידי צעיר חילוני שצעק לעברו "בגללכם באה הקורונה" ולאחר מכן תקף אותו בכוח בגופו וחבל בפניו. הצעיר החרדי שסבל מדימום בפנים פונה לטיפול רפואי בבית החולים מעייני הישועה בבני ברק.

    הבחור שחזר: "ניגש אלי צעיר ואמר לי 'בגללכם באה הקורונה' והכניס לי אגרוף לבטן. נבהלתי. קמתי ואמרתי לו 'מה אתה עושה?' והוא הכניס לי אגרוף לפנים בחוזקה. יצא שפריץ של דם והתחלתי לדמם. הגעתי לעבודה איכשהו ואז פינו אותי לבית החולים".

    מהנהלת קול חי נמסר: "זוהי תוצאה חסרת תקדים להסתה האנטישמית המתנהלת לאחרונה נגד הציבור החרדי, שהובילה צעיר חמום מוח להפעיל אלימות קשה נגד אדם, רק בשל היותו חרדי. אנו קוראים לפוליטיקאים מכל המפלגות לגנות בצורה חד משמעית את האלימות הקשה הזו ולשנות את השיח האלים נגד החרדים, שתוצאותיו נראו הבוקר".

    במפלגת 'יהדות התורה' הגיבו לאירוע התקיפה והאשימו את הפוליטיקאים שמנהלים מסע הסתה נגד הציבור החרדי: "מדובר בתוצאה ישירה של ההסתה הפראית של ליברמן כנגד החרדים והמסורת היהודית. אם לא נעצור אותו בשלישי הקרוב בקלפי, נגיע למקומות מסוכנים ביותר. הדרך היחידה לעצור את השנאה ולנצח את ההסתה היא הצבעה למפלגות החרדיות".

    בארגון זכויות האדם 'בצלמו', הגיבו: "הזהרנו כל הזמן שבסוף ישפך דם. לצערנו צדקנו. ההסתה הפרועה שנשמעת מפוליטיקאים והתקשורת שוב ושוב כשקוראים לזרוק חרדים למזבלה, או לפתוח באינתיפאדה נגד חרדים זה התוצאות. אנחנו קוראים למשטרת ישראל למצות את הדין עם התוקף הגזעני וכן לעצור מיידית את כל אנשי התקשורת שקראו לפגוע בחרדים בתקופה האחרונה. כלל שזה לא יקרה לצערנו יהיו עוד ועוד מקרי תקיפה כאלה".

    יו"ר סיעת ש"ס בכנסת ח"כ מיכאל מלכיאלי הגיב לאירוע: "מדובר באירוע מזעזע שאסור לעבור עליו לסדר היום. אלו תוצאות של פירות הסתה כנגד המגזר החרדי שיש כבר מעל לשנה. אני קורא למשטרת ישראל לטפל בחומרת העניין ביד קשה ולהעמיד את הפוגע לדין".

    יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ' כתב: "‏אני קורא למשטרה להיכנס באופן מיידי לתמונה, ללכוד את התוקף ולמצות איתו את מלוא חומרת הדין. אלימות חייבת להיות מחוץ לתחום".

    בסיעת ש"ס הגיבו: "אחרי שנה שלמה של הסתה מרושעת כלפי המגזר החרדי המציירת אותנו כ'מפיצי מחלות', כאשר לפיד ממשיך הבוקר לכנות ציבור יהודי ענק 'חשוכים, גזענים וסחטנים', לא פלא שמתנפלים באגרופים על צעיר באוטובוס רק בגלל שיש לו כיפה על הראש. רק ש"ס חזקה תעצור את מפיצי השנאה ותשלח אותם לאופוזיציה".

    ח"כ יעקב מרגי: ‏"תקיפת הבחור הבוקר באוטובוס מכפר חב"ד לבני ברק על רקע חזותו החרדית – מזעזעת ומקוממת.
    זו תוצאה של הסתה והתרת דמו של המגזר החרדי בשנה האחרונה. אני קורא למשטרה למצות את הדין בצורה הקשה ביותר עם התוקף ולמען ישמעו ויראו. ש"ס תפעל לבלום את גלי ההסתה ולהעניש במלוא החומרה כל מסית ופוגע".

    שרת התחבורה, מירי רגב: "‏הנחיתי הבוקר את ראש הרשות הארצית לתחבורה ציבורית לפעול מול משטרת ישראל, כדי לנקוט בפעילות אכיפה נגד העבריין שתקף נוסע חרדי בתחבורה הציבורית. לא נאפשר פגיעה בשלומם של הנוסעים בתחבורה הציבורית".

    סגן השר אורי מקלב: "זוהי תוצאת האשמות של אותם מפלגות השנאה כנגד הציבור החרדי, האשמות אלו נצרבות על הציבור ויש לכך השלכות קשות, אותם אנו רואים כעת. התוקף רואה את לפיד ליברמן ואחרים שרוצים לקחת את הציבור החרדי במריצות למזבלה ומסיתים כנגד הלגיטמיות של הציבור החרדי, והחל לפעול בהשראתו".

    "מספיק לראות את התגובות הקשות ברשתות בכדי להבין כי זהו אירוע אחד שמאחוריו יש רבים שהיו רוצים אף הם לנהוג כך. אין ספק שחיזוק והתלכדות בקלפי תעמוד מול ההסתה".

    יו"ר עוצמה יהודית והמועמד ברשימת הציונות הדתית לכנסת, עו"ד איתמר בן גביר הגיב לאירוע: "הכתובת הייתה על הקיר. הזהרנו שההסתה החמורה של ליברמן נגד הציבור החרדי תביא לכך שיישפך דם של חרדים – והבוקר זה קרה. בכנסת הקרובה נדרוש לתקן את חוק הגזענות כך שגם הסתה נגד חרדים תיחשב לגזענות ונשים סוף למסע ההכפשות שמנהלים הפוליטיקאים משמאל ובראשם ליברמן נגד הציבור החרדי".



    0 תגובות