דרישה לפרסם: דו"ח הביקורת על כשלי ועדת הבחירות מוסתר מהציבור

    ישראל רובין No Comments on דרישה לפרסם: דו"ח הביקורת על כשלי ועדת הבחירות מוסתר מהציבור

    מתן פלג, יו"ר תנועת "אם תרצו" הדורשת מיו"ר וועדת הבחירות השופט פוגלמן לפרסם את הדו"ח אמר: "אי פרסום דו"ח מבקר המדינה בנושא תפקוד ועדת הבחירות, ערב הבחירות עלול לגרום להשפעה שלילית על אמון הציבור"

    השופט עוזי פוגלמן צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תנועת "אם תרצו" פנתה היום (רביעי) ליו"ר הוועדה לביקורת המדינה ח"כ אלעזר שטרן וליו"ר ועדת הבחירות השופט עוזי פוגלמן בדרישה כי יפרסמו את דו"ח מבקר המדינה המעיד על כשליה של ועדת הבחירות המרכזית במערכות הבחירות האחרונות.

    בימים האחרונים פורסם בתקשורת כי על שולחנו של יו"ר הועדה לביקורת המדינה הונח דו"ח המותח ביקורת קשה על מערכות המיחשוב של וועדת הבחירות וטוען כי הן מיושנות וחשופות לסכנת איומי סייבר.

    בנוסף, הדו"ח מותח ביקורת משמעותית על כך שההצבעה ממשיכה להתקיים באמצעות פתקים פיזיים חרף ההתקדמות הטכנולוגית, וכן על השימוש הגובר במעטפות הכפולות שגורמת לשיבוש ספירת הפתקים ותוצאת הבחירות.

    לקראת מערכת הבחירות הנוכחית תנועת "אם תרצו" חנכה את היוזמה לטוהר הבחירות וזאת כדי למנוע זיופים ולחזק את אמון הציבור בוועדת הבחירות במרכזית. מבקר המדינה, הורה כי בכוונתו לעקוב אחרי פעילות ועדת הבחירות ולפרסם דו"ח מקיף בנושא.

    מתן פלג, יו"ר תנועת "אם תרצו" סיים ואמר כי: "אי פרסום דו"ח מבקר המדינה בנושא תפקוד ועדת הבחירות, ערב הבחירות עלול לגרום להשפעה שלילית על אמון הציבור בוועדת הבחירות המרכזית על כלל פעילותה".

    "אנו פונים עליכם לפרסם את דו"ח באופן מיידי. הסתרת הדו"ח, חוסר השקיפות, וההתבטאויות השנויות במחלוקת של ח"כ שטרן אינן תורמות לאמון הציבור בשמירה על טוהר הבחירות אלא להיפך. בידיכם לשנות את ההחלטה" אמר ליו"ר וועדת הבחירות השופט פוגלמן.



    0 תגובות