שופט העליון בדימוס: "תוך זמן קצר יהיה שופט חרדי בביהמ"ש העליון"

    אליהו גרין No Comments on שופט העליון בדימוס: "תוך זמן קצר יהיה שופט חרדי בביהמ"ש העליון"

    התבטאות יוצאת דופן של שופט בית המשפט העליון בדימוס אליקים רובינשטיין: תוך זמן קצר יהיה שופט חרדי בבית המשפט העליון

    צילום: יונתן סינדל / Flash90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במפגש מיוחד עם פעילים בפרויקט "חברותא" של תנועת הקירוב "איילת השחר" על נושא השנאה וההסתה נגד הציבור החרדי, אמר רובינשטיין כי הוא מאמין באמונה שלימה שתוך זמן קצר יגיע מצב שבו יהיה שופט חרדי בבית המשפט העליון.

    בתקופה האחרונה מגלים פעילי איילת השחר והמתנדבים הרבים בפרויקט "חברותא" המחבר בין חרדים וחילונים ללימוד תורני משותף בטלפון, את פירות ההסתה והשנאה שמופצים בתקשורת.

    פרויקט "חברותא" שמהווה כיום את מעגל הקירוב הגדול בעולם עם אלפי קשרים טלפוניים אישיים, מזמן מפגש בלתי אמצעי בין האדם החילוני לעולם החרדי וכך הוא גם מציף את כל השאלות הבוערות שרוחשות מתחת ומעל לפני השטח.

    כדי לנסות להבין יותר לעומק את המצב ומתוך רצון לחולל שינוי מקיימים קבוצת פעילים של הארגון מפגשים עם גורמים שונים בעלי השפעה ומעמד בציבוריות הישראלית. הפעם היה זה מפגש שעסק בעיקר בתפקידה של מערכת המשפט באחריות על השיח, כולל העיסוק שלה בנושא הטעון של הרפורמים.

    עוד אמירה מעניינת עסקה בתגובה הרופסת של מערכות התקשורת והמשפט כלפי ביטויי שנאה וגזענות נגד חרדים ברחבי הארץ, בפרט בתקופת הבחירות הנוכחית, חשף השופט רובינשטיין כי בימים הקרובים יתפרסם גילוי דעת עליו חתומים הוא ועוד רבים מבכירי מערכת המשפט ובו הם מצהירים "אנחנו מתנגדים לשיח המבוסס על הכללות, סטריאוטיפים וגזענות נגד חרדים".

    צילום: יונתן סינדל / Flash90


    0 תגובות