מי הגן על ישראל בדיון באו"ם: ערבי ישראלי | צפו

    ישראל רובין No Comments on מי הגן על ישראל בדיון באו"ם: ערבי ישראלי | צפו

    הפעיל החברתי הערבי-ישראלי יוסף חדאד, נחלץ להגנתה של מדינת ישראל אל מול השמצות שהפיצו עליה מדינות שונות כביכול 'תכנית החיסונים של ישראל היא גזענית', בדיון באו"ם: "אני ערבי ישראל ואני, וכך חברי ומשפחתי – מחוסנים; כל ניסיון לטעון שמדיניות החיסונים של ישראל היא 'גזענית' הוא ניסיון בוטה להשמיץ את ישראל ולהסיח את הדעת מהשחיתות של כמה מדינות במועצה זו"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך דיון שהתקיים אתמול (שלישי) במועצה לזכויות האדם של האו"ם, הגן על מדינת ישראל קול לא שגרתי, ערבי ישראלי, שאינו שותף לצביעותם הזועקת של המוסדות הבינלאומיים נגד ישראל. במהלך הדיון הותקפה מדינת ישראל על ידי נציגי איראן, קטאר והפלסטינים, בהאשמות לפיהם 'תכנית החיסונים של ישראל היא גזענית'. מנכ"ל עמותת 'ביחד ערבים זה לזה', הפועלת לגישור על פערים בין יהודים וערבים, הפעיל החברתי יוסף חדאד נחלץ להגנתה של מדינת ישראל.

    "שמי יוסף חדאד ואני ערבי ישראלי מנצרת, וגם מחוסן", הציג את עצמו חדאד תוך ציון עובדת היותו מחוסן בחיסון נגד קורונה, בניגוד לטענות שנשמעו בדיון על 'המדיניות הגזענית של ישראל בנושא החיסונים'. "הושמעו האשמות נגד ישראל שתוכנית החיסונים שלה היא גזענית. זה לא נכון", קבע חדאד.

    "כמוני", המשיך הפעיל החברת הערבי-ישראלי "המשפחה שלי, החברים שלי ומאות אלפי ערבים ישראלים אחרים- התחסנו. מדינת ישראל מנהלת קמפיינים בערבית כדי לעודד אותנו הערבים ללכת להתחסן, וארגון ההצלה הלאומי של ישראל, מד"א, המורכב מיהודים וערבים, פועל ישירות בקהילות הערביות כדי לחסן את התושבים".

    "ולגבי שכנינו הפלסטינים", הוסיף חדאד: "למרות שאנחנו לא מחויבים לחסן אותם על פי הסכמי אוסלו, אנחנו עוזרים. ישראל, לא הרשות הפלסטינית, חיסנה אלפי פלסטינים. ובזמן שהרשות הפלסטינית השתמשה בחיסונים כדי לחסן רק את המקורבים שלה. הייתה זו ישראל שהקימה מרכזי חיסון לפלסטינים בקלנדיה".

    "כל ניסיון לטעון שמדיניות החיסונים של ישראל היא 'גזענית' הוא ניסיון בוטה להשמיץ את ישראל ולהסיח את הדעת מהשחיתות של כמה מדינות במועצה זו", אמר חדאד בדיון באו"ם. "במקום להטיל אחריות על הרשות הפלסטינית, אתם מסמנים את ישראל. במקום לדון כיצד הפלסטינים בלבנון מופלים לרעה, אתם תוקפים את ישראל. במקום להטיל אחריות על מדינות בגין הפרות זכויות אדם, כולל סין שיושבת במועצה זו, ובזמן הזה מבצעת רצח עם במוסלמים, אתם משמיצים את מדינתי".

    "אני גאה להיות ערבי ואני גאה להיות ישראלי, כי ישראל דואגת לכל האזרחים שלה ואפילו לאחרים. אם שאר העולם היה לוקח דוגמא מישראל, במקום להסיח את הדעת מהכישלונות שלהם על ידי תקיפת ישראל, כבר היינו במציאות אחרת במלחמה נגד הקורונה", סיים הפעיל החברתי.



    0 תגובות