החזרה לשאנור: חכי"ם מחזקים את ההתיישבות: "נחזיר עטרה ליושנה"

    איתי גדסי No Comments on החזרה לשאנור: חכי"ם מחזקים את ההתיישבות: "נחזיר עטרה ליושנה"

    יו"רהקואליציה וח"כים מהליכוד מחזקים את דרישת ראש מועצת שומרון יוסי דגן והמשפחות הצעירות לאפשר להן להשאר בשאנור וליישבו מחדש. יור הקואליציה מיקי זוהר "נחזיר עטרה ליושנה"

    מיקי זוהר, בנימין נתניהו ויולי אדלשטיין צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חזרה להתיישבות בשאנור. סערה במערכת הפוליטית בעקבות עליית משפחות הלילה לשאנור במטרה ליישב אותו מחדש, זאת שבוע בלבד לפני הבחירות.

    חיזוק מפתיע קיבלן המשפחות הצעירות וראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן שמגבה את דרישתם להשאר במקום, דווקא מיו"ר הקואליציה וחכים מהליכוד.

    יו"ר הקואליציה חכ מיקי זוהר הבטיח כי הליכוד יעשה הכל כדי להחזיר עטרה ליושנה לאחר הבחירות וכתב: "‏תיקון עוול הגירוש – זו חובתנו. גרעין המשפחות שעלה הלילה לשאנור, עשה מעשה אמיץ שנועד לתקן את העוול הזה. בע"ה נמשיך לתמוך בהתיישבות ונעשה הכל כדי להחזיר עטרה ליושנה"

    חבר הכנסת אריאל קלנר אמר: "מחזק את גרעין שא-נור. בע"ה בממשלה לאומית ובקואליציה המחויבת לזכותנו המוחלטת על ארץ ישראל, נפעל למחיקת חרפת הגירוש והעקירה".

    חברת הכנסת קטי שטרית* אמרה כי: "הלילה שוב עלו משפחות לישוב שאנור שבצפון השומרון שפונה יחד עם מתיישבי גוש קטיף. אני מחזקת את המשפחות היקרות ומצדיעה להם על עבודת הקודש שהם עושים, ציונות במיטבה. אין עוול גדול יותר מעקירת מתיישבים מביתם".

    חבר הכנסת עמית הלוי כתב, "‏בוקר טוב לחלוצי שאנור תשפ"א, התמונות המרגשות של עלייתכם הלילה, מבשרות את תיקון העוול והאיוולת של הגירוש ההוא מצפון השומרון, אני ורבים מחבריי מחויבים לפעול בממשלה ובכנסת, כדי שהתיקון יושלם באופן רשמי ומלא ודין שאנור ישוב להיות כדין תל אביב".

    ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן מגורש משאנור בעצמו, עלה הבוקר לשאנור ואמר בין השאר: "שבוע לפני הבחירות, אני קורא מכאן, משא נור, לכל מפלגות הימין, ימין אמיתי, ימין על מלא, זה ימין שמתקן את האיוולת של הגירוש, את הפשע של עקירת יהודים מביתם".



    0 תגובות