השר אוחנה על היועמ"ש: "ממוקד כל כולו בחיסולו הפוליטי של נתניהו"

    אסתי פלד No Comments on השר אוחנה על היועמ"ש: "ממוקד כל כולו בחיסולו הפוליטי של נתניהו"

    השר לביטחון פנים אמיר אוחנה בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מתייחס לקריאה לעימות מול היועמ"ש, "הזמנתי את גנץ לעימות, והוספתי כי אם גנץ מפחד אז שישלח את פטרונו – היועמ"ש, הוא משחק כשחקן פוליטי ולכן אני מוכן להתעמת אתו". על הברית עם החרדים והאם תיתכן ברית עם עבאס?

    צילום: פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון פנים אמיר אוחנה התראיין הערב (שני) ב"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס לדיווחים על ברית פוליטית בין הימין למנסור עבאס, אוחנה שב והבהיר, "נתניהו אמר כמה פעמים שלא נשב בממשלה בתמיכת עבאס. הוא מחבל ולא נקבל תמיכה שלו. ומקווה שלא נצטרך את זה גם". אוחנה תקף בחריפות את ההסתה המטורפת מצד ישראל ביתנו ואמר, "ליברמן המנוול עושה קמפיין שנאה. נגד החרדים ונגד נתניהו".

    על הברית עם המפלגות החרדיות שמחזיק מעמד זמן רב אמר אוחנה, "יש לנו גם מחלוקות עם החרדים. אבל יש לנו מכנה משותף, ואינטרסים ביחד. מקווה שנקבל את אמון הציבור, שנמשיך את מה שעשינו".

    השר אוחנה האשים את בנט במצב הפוליטי שישראל נקלעה אליו, לדבריו, "בנט אשם שלא עבר פעם שעברה את אחוז החסימה. ובגלל ההרפתקה שלו, הסתחררנו לארבע מערכות בחירות. צריך להצביע ליכוד או למי שאומר שיישב עם נתניהו".

    השר אוחנה שיבח את העבודה של ראש הממשלה ואמר, "זה העשור הבטוח ביותר בישראל, בזכות הנהגת נתניהו. גם מהמשברים בכלכלה הוא חילץ. נשאר לנו לתקן את מערכת המשפט. זה לטובת המדינה ולטובת האזרחים".



    0 תגובות