מספר מיטות האשפוז של יד שרה בב"ב – גבוה מזה של מעייני הישועה

    צבי הדס No Comments on מספר מיטות האשפוז של יד שרה בב"ב – גבוה מזה של מעייני הישועה

    ביד שרה מסכמים שנת קורונה בבני ברק: יותר מ-4,000 תושבים בעיר מתמודדים עם תסמיני פוסט קורונה ומתקשים לחזור לשגרה. 250 מתושבי בני ברק ממשיכים להיעזר במחולל חמצן

    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    באירוע רב רושם שנערך אתמול (ראשון) בבני ברק, בנוכחות הרב אורי לופוליאנסקי מיד שרה ומנכ"ל הארגון משה כהן, הצדיע ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין למתנדבי סניף יד שרה בבני ברק בסיומה של שנת הקורונה.

    בסיכום שעשו ביד שרה עולה שהיקף השאלת הציוד הסיעודי והנשימתי בעיר זינק ביותר מפי 4 בשנת הקורונה. יד שרה היה ארגון החסד היחיד שהצליח לעמוד בביקושים למחוללי חמצן והמשיך להשאיל בכל השנה בכל ימות השבוע. מעבר להשאלת מחוללי חמצן, באירוע שנערך לסיכום השנה ולקראת חג הפסח, שיבח הרב אורי לופליאנסקי את המתנדבים בבני ברק שעשו לילות כימים בשנה האחרונה כדי לספק לתושבים ציוד נשימתי וסיוע מציל חיים, שהיווה עבור תושבי בני ברק חבל הצלה נוכח קריסת בתי החולים.

    בשנה האחרונה עמדה בני ברק בחזית המלחמה בנגיף הקורונה כשיותר מ-50 אלף תושבים נדבקו בקורונה ו-220 תושבים מבני העיר נפטרו ל"ע במגיפה.

    הרב לופוליאנסקי חשף בפני המשתתפים נתונים מהם עולה, שבית החולים הגדול ביותר בבני ברק הוא מערך אשפוזי הבית של יד שרה, שם מאושפזים בביתם באמצעות מיטות בית חולים וציוד רפואי נוסף יותר חולים מאשר מיטות האשפוז שקיימות במרכז הרפואי מעייני הישועה (למעט מחלקת יולדות).

    הרב לופליאנסקי העלה על נס את פעילותו הנמרצת של ראש העיר הרב רובינשטיין, שניהל את המבצע להורדת התחלואה, ובשבועות האחרונים ביתר שאת בעידוד ההתחסנות, מבצע שזכה לשבחים רבים בכל רחבי הארץ והפך למודל לחיקוי בערים נוספות.

    מנכ"ל יד שרה ר' משה כהן ציין שבתקופה האחרונה מתמודדים המתנדבים בסניף עם אתגר חדש – חולי הפוסט קורונה, כשרבים מתושבי בני ברק מתקשים לחזור לתפקוד רגיל ומתמודדים עם תסמינים ארוכי טווח. על פי ההערכה של קופות החולים, בעיר יש יותר מ-4,000 חולים שסובלים מתסמינים מאוחרים של נזקי הנגיף, ונכון להיום מושאלים בבני ברק יותר מ-250 מחוללי חמצן, שמשמשים את המחלימים שמתקשים לחזור לתפקוד נשימתי תקין.

    את הנאום המרכזי נשא ראש העיר הרב אברהם רובנישטיין, שדיבר ברגש רב על מסירות נפשם של המתנדבים ועשייתם ללא לאות בכל השנה האחרונה, למרות הסיכון האישי הכרוך בכך. הרב רובינשטיין התחייב בפני התושבים למנוע בכל מחיר את הכוונה של גורמים מסויימים לפגוע בהמשך פעילות יד שרה, ולעמוד בתוקף מול הנסיון להדיר את רגליה של יד שרה מהמבנה בו מתנהלת הפעילות כבר יותר מ-15 שנים. רובינשטיין הבטיח שהפעילות רק תגדל ולא תפגע ח"ו. בהמשך חילק ראש העיר תעודות הוקרה למתנדבי הסניף בבני ברק.

    מנהל סניף בני ברק ר' יחיאל זינגר הודה לראש העיר על דבריו החמים, סקר את פעילות המתנדבים, ושיתף אותם בתוכניות להרחיב את סל השירותים שניתנים לתושבי בני ברק למען רווחתם ובריאותם.



    0 תגובות