ח"כ אשר: "ההצעה שלי לתיקון חוק הגזענות, תרתיע גנגסטר כמו ליברמן"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ אשר: "ההצעה שלי לתיקון חוק הגזענות, תרתיע גנגסטר כמו ליברמן"

    יו"ר ועדת חוקה ח"כ יעקב אשר בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תוקף את ההסתה חסרת התקדים של ליברמן ואומר "יש ענין שעשו שונא ליעקב, עם כמה פוליטיקאים מסכנים ושדרנים שונאי דת". ועל הקרב הפנים חרדי מול סמוטריץ'

    צילום: פלאש 90
    18:31
    25.04.24
    אבי יעקב No Comments on מעקב קול חי: תקלת כשרות נוספת ברשת יש חסד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר וועדת החוקה ח"כ יעקב אשר התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן ותקף את ההסתה חסרת התקדים של ליברמן כנגד הציבור החרדי, "גם החברים החרדים שלו יודעים שליברמן חובט בנו בגלל נתניהו. אבל יש קו אדום, תחשוב אם זה היה על מגזר אחר, שהיו קוראים לזרוק אותם למזבלה".

    אשר הבהיר כי "לצערי א"א להפנות את זה למישור הפלילי. הגשתי בעבר הצע"ח לתיקון חוק הגזענות, זה יהיה תנאי בהקמת הממשלה הבאה" אמר אשר.

    עם זאת הוסיף אשר, "יש הסכמה גם של הליכוד, שהצעת החוק שלי לתיקון חוק הגזענות חייבת לעבור. שתהיה הרתעה לגנגסטר כמו ליברמן שהוא עלול לשבת בכלא על האמירות שלו. ליברמן לוקח את המדינה לבחירות שוב ושוב רק בגלל יריבות אישית שלו עם נתניהו" הוסיף אשר.

    על קרב הקולות הפנים חרדי בין יהדות התורה לסמוטריץ' אומר אשר, "אני מחובר לכל הציבורים במגזר החרדי. ואני יודע שעל אף כל הקולות שיילך לנו מנדט לסמוטריץ' או מישהו אחר, אנחנו הכי מחוברים למגזר שלנו, בכל זמן, ובפרט בקורונה. אין סיעה, חילונית או דתית, שיותר נגישה מאיתנו. מי ידאג לכם? מישהו שאתה בכלל לא מעניין אותו" אמר ח"כ אשר בנחרצות.

    ח"כ אשר התייחס למשבר הקורונה והציבור החרדי ואמר, "אנחנו נפגענו הכי הרבה מהקורונה. כי מקבלי ההחלטות לא מכירים את אורח חיינו. לא נעלמנו בכלל בקורונה. אני אישית עצרתי את האפשרות שאפשר להטיל סגר על עיר בלי לשאול בכלל. גם בקפסולות הישיבות, דרשנו מהמל"ל".

    על מוכנת ההסתה המשומנת נגד החרדים התייחס אשר והשיב להצעות אפשריות להלחם הסתה ואמר, "תיק התקשורת לא יעזור לנו. גם כשזה היה בידי נתניהו זה לא עזר לו. גם כשאנחנו הכי פחות מתוקצבים, קוראים לנו סחטנים, ועושים עלינו סיבוב עם נושא הגיוס". אשר הוסיף, "יש ענין שעשו שונא ליעקב, עם כמה פוליטיקאים מסכנים ושדרנים שונאי דת. ולכן נראה בקלפי, שיש חלק ענק בעם, שהוא מסורתי ומעניין אותו יהדות".

     



    0 תגובות