ראה"מ בהתייחסות לתקרית עם ירדן: "אבקר בקרוב מאוד באמירויות"

    שלמה ריזל No Comments on ראה"מ בהתייחסות לתקרית עם ירדן: "אבקר בקרוב מאוד באמירויות"

    ראש הממשלה התייחס לתקרית מול ירדן ואמר כי העיכוב נבע בגלל אירוע שקשור לביקור בהר הבית של יורש העצר הירדני שנדחה. נתניהו חשף כי נגחע למספר הבנות והצלחות כלכליות מול האמירויות

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס במהלך ההצהרות המשותפות עם ראש ממשלת צ'כיה אנדריי באביש וראש ממשלת הונגריה ויקטור אורבן לתקרית מול ירדן בעיכוב טיסתו לדובאי.

    נתניהו התייחס להתנהלות הלא דיפלומטית בין ישראל לירדן ואמר "הביקור שלי באמירויות לא התאפשר בגלל אי הבנה, קשיים בתיאום הטיסות שלנו שנבע מאירוע שקרה אתמול בהר הבית".

    נתניהו הוסיף, "לקח לנו כמה שעות טובות ליישר את ההדורים עם ירדן, אנחנו יכולים לטוס, אני יכול לטוס מעל שמי ירדן ועד שהושג התיאום הזה, הביקור לא התאפשר"

    ראש הממשלה חשף כי כבר היום הגיעה למספר הצלחות מול איחוד האמירויות, "שוחחתי עכשיו עם השייח מוחמד בן זאיד, מנהיג גדול, המנהיג של האמירויות, וסיכמנו על שלושה דברים: אחד, שיהיה לנו ביקור נוסף בקרוב מאוד. שנית, נקדם את הדרכון הירוק בין ישראל והאמירויות".

    "שלישית, ואלה חדשות חשובות מאוד לאזרחי ישראל, כוונה של איחוד האמירויות באמצעים שונים להשקיע במדינת ישראל סכום עתק של 10 מיליארד דולר, זה כמעט 40 מיליארד ש"ח בפרויקטים שונים" חשף נתניהו.

    נתניהו עדכן כי "פרופ' שמחון כבר שוחח עם ראש הקרן הריבונית של האמירויות ואנחנו דנים כבר בפרויקטים הספציפיים האלה. זה עוד אמצעי שיזניק את הכלכלה שלנו קדימה".

    מוקדם יותר חשף ישראל היום מהלך חסר תקדים בישראל, יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד וראש הממשלה לשעבר אהוד ברק פעלו מול הירדנים לסכל את נסיעתו של ראש הממשלה נתניהו לאיחוד האמירויות.



    0 תגובות