גנץ עצר את המשאל הטלפוני לאישור מינויים בממשלה

    איתי גדסי No Comments on גנץ עצר את המשאל הטלפוני לאישור מינויים בממשלה

    הממשלה התכנסה טלפונית לאשר את מינויים של איתן גינזבורג לשר התקשורת, של שטייניץ לשר המים ואת מינויו של השר גלנט לשר ההשכלה הגבוהה, אך גנץ עצר את סבב המינויים בשל אי ההסכמה על מינויו לשר המשפטים באופן קבוע

    צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    13:07
    18.04.24
    אתר קול חי No Comments on בהפתעה: כש"ביבי" עלה לשידור והבהיר שיתקוף באיראן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ‏לפני זמן קצר התבקשו חברי הממשלה לאשר במשאל טלפוני את מינויו של ח"כ איתן גינזבורג לשר התקשורת, של יובל שטייניץ לשר קבוע למשאבי המים (מכהן כמ"מ) ואת מינויו של יואב גלנט לשר קבוע להשכלה גבוהה.

    על פי פרסומו של העיתונאי עמית סגל, במהלך ישיבת הממשלה פרץ עימות בין השר גנץ לשרי הליכוד, על רקע דרישתו של גנץ להתמנות לשר המשפטים באופן קבוע, ואי הסכמתם הליכוד למהלך. בעקבות חוסר ההסכמה, גנץ עצר את המשאל הטלפוני בנוגע למינויים השונים.

    מלשכת שר הביטחון וראש הממשלה החליפי נמסר: "בניגוד לנטען, המשאל שהועלה לא אושר על ידי גוש כחול לבן.
    פנינו למזכירות הממשלה בכדי שיועלו לאישור מיידי שר התקשורת ושר המשפטים".

    כזכור, גנץ מונה לממלא מקום שר התקשורת לאחר עזיבתו של השר לשעבר יועז הנדל, מינוי שתוקפו יפוג בעוד שבוע, וכמו כן מכהן גנץ כממלא מקום שר המשפטים מאז עזיבתו של אבי ניסנקורן.

    שר האנרגיה יובל שטייניץ מכהן גם כממלא מקום השר למשאבי המים, תחום שנלקח מלכתחילה ממשרד האנרגיה, ושר החינוך יואב גלנט מכהן גם כמ"מ המשרד להשכלה גבוהה ומשלימה – שני האחרונים מאז עזיבתו של השר לשעבר זאב אלקין.

    בתוך כך, שר התקשורת בני גנץ, קיים היום סדרת פגישות עם הדרג המקצועי במשרד התקשורת והורה להם לקדם באופן דחוף את כל עבודות המטה שנמצאות בצנרת, וזאת, לדברי גורמים בסביבתו, לאור העובדה כי בעוד שבוע יפקע תוקף המינוי ומדינת ישראל תיכנס לוואקום שלטוני בשל אי הסכמת ראש הממשלה למנות שר תקשורת קבוע כחוק.

    בין היתר אישר השר את תוכנית העבודה השנתית של המשרד לשנת 2021 וכיוונים להמשך פיתוח שוק התקשורת בישראל כמו שיפור איכות הכיסוי הסלולרי, מהלכים לפיצוח החדשנות בטכנולוגית דור 5, צעדי המשך להאצת פרישת סיבים אופטיים לטובת אינטרנט אולטרה מהיר לפריפריה, רפורמות לצמצום הרגולציה בשוק התקשורת, עידוד התחרות ותזכיר חוק הדואר.



    0 תגובות