רגע לפני פקיעת כהונתו: גנץ מאיץ מהלכים במשרד התקשורת

    איתי גדסי No Comments on רגע לפני פקיעת כהונתו: גנץ מאיץ מהלכים במשרד התקשורת

    גנץ מאיץ את הטיפול בסוגיות שונות במשרד התקשורת | בסביבתו אומרים כי הדבר נובע מ"חשש שנתניהו יגרום לשיתוקו בעוד שבוע כחלק מרצונו לפרק את הממשלה הפריטטית"

    בני גנץ צילום: פלאש 90
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר התקשורת בני גנץ, קיים היום (שני) סדרת פגישות עם הדרג המקצועי במשרד התקשורת והורה להם לקדם באופן דחוף את כל עבודות המטה שנמצאות בצנרת, וזאת, לדברי גורמים בסביבתו, לאור העובדה כי בעוד שבוע יפקע תוקף המינוי ומדינת ישראל תיכנס לוואקום שלטוני בשל אי הסכמת ראש הממשלה למנות שר תקשורת קבוע כחוק.

    בין היתר אישר השר את תוכנית העבודה השנתית של המשרד לשנת 2021 וכיוונים להמשך פיתוח שוק התקשורת בישראל כמו שיפור איכות הכיסוי הסלולרי, מהלכים לפיצוח החדשנות בטכנולוגית דור 5, צעדי המשך להאצת פרישת סיבים אופטיים לטובת אינטרנט אולטרה מהיר לפריפריה, רפורמות לצמצום הרגולציה בשוק התקשורת, עידוד התחרות ותזכיר חוק הדואר.

    גנץ אמר לבכירי המשרד, כי "יעשה הכל על מנת לא להפקיר את משרד התקשורת, אך לצערו עד כה ראש הממשלה מסרב למנות שר קבוע בשל אינטרסים פוליטיים ואישיים, כחלק מכוונתו לבטל את הממשלה הפריטטית מיד לאחר הבחירות. לאור זאת, הנחה גנץ לקדם כל יוזמה שנמצאת בקנה במהירות האפשרית בכדי למזער את הפגיעה האפשרית בציבור".



    0 תגובות