שר הבריאות: "אם יישמרו ההנחיות נוכל לחגוג את פסח יחד"

    איתי גדסי No Comments on שר הבריאות: "אם יישמרו ההנחיות נוכל לחגוג את פסח יחד"

    ראש הממשלה ושר הבריאות השתתפו באירוע חיסון המתחסנת ה- 5 מיליון הת"א. אדלשטיין סיפר כי לא האמין שנגיע למספר כה גבוה בפרק זמן כה קצר. והבהיר כי "המשך פתיחת המשק תלוי רק בנו: תלוי בעוד כמה מאות אלפים שיגיעו להתחסן ובשמירה על ההנחיות"

    יולי אדלשטיין צילום: פלאש 90
    13:07
    18.04.24
    אתר קול חי No Comments on בהפתעה: כש"ביבי" עלה לשידור והבהיר שיתקוף באיראן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין ובכירי קופות החולים ציינו היום (שני) את אירוע המתחסנת ג'נט אזולאי (34) ה 5 מיליון בתל אביב.

    שר הבריאות אדלשטיין אמר במעמד: "נעים מאוד לפעמים לטעות. לפני כמה שבועות כשמישהו אמר במשרד: 'את זה נעשה כשנגיע ל 5 מיליון מתחסנים', אמרתי: 'שווייה שווייה, אני לא בטוח שנגיע ל 5 מיליון מתחסנים".

    "והנה, זאת הזדמנות לומר כל הכבוד לאזרחי ישראל שהגיעו 5 מיליון להתחסן. בזכות החיסונים האלה אנחנו יכולים לפתוח כמעט את הכל: הכלכלה, התרבות, ספורט, פנאי, תיירות", אמר שר הבריאות.

    אדלשטיין הבהיר, "המשך פתיחת המשק תלוי רק בנו: תלוי בעוד כמה מאות אלפים שיגיעו להתחסן ובשמירה על ההנחיות – מסכה, ריחוק ושמירה על כללי התו הירוק".

    בסיום דבריו התייחס לפסח ואמר, "אם כך ננהג נוכל לשמוח יחד גם בפסח ונמשיך לחיות את החיים שלנו, בזכות החיסונים, המתחסנים, הצוותים הרפואיים המצוינים שלנו".



    0 תגובות