פרופ' גליה רהב: "הפתיחה מהירה מידי"

    אסתי פלד No Comments on פרופ' גליה רהב: "הפתיחה מהירה מידי"

    פרופ' גליה רהב בריאיון ל"מהדורה המרכזית" קוראת לפתוח את המשק בצורה מידתית יותר בפרט במערכת החינוך, "אסור לפתוח מוסדות חינוך בערים אדומות, גם בערים כתומות החינוך צריך להפתח בהדרגה עם בדיקות מהירות"

    צילום: פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנהלת היחידה למחלות זיהומיות בתל השומר ומייעצת לקבינט הקורונה, פרופ' גליה רהב אומרת ב"מהדורה המרכזית" כי הפתיחה מהירה מידי, "הפתיחה היא טובה וחשובה, אבל צריכה להיעשות במידה, נכון ששיעור המחוסנים הוא גבוה, אבל יש שיעור לא קטן של אנשים שעדיין לא חוסנו וגם הילדים לא חוסנו ולכן הפתיחה צריכה להיות מידתית".

    רהב מסבירה כי "תמיד אמרתי שדבר ראשון מערכת החינוך צריך לפתוח כך חשבתי, אבל הילדים לא מתחסנים ולכן לא הייתי פותחת במקומות אדומים, בנוסף, מקומות כתומים לפתוח רק בהדרגה ולהחזיר את הבדיקות המהירות כדי לבדוק איתם את הילדים".

    לדברי רהב צריך לתת תו ירוק גם למחלימים, ומוסיפה כי "הבעיה שבשטח רואים התקהלויות, ואחת הבעיות של הישראלים שהם לא יודעין באמצע, אצלנו זה או שחור או לבן. צריך יותר משמעת" מסבירה רהב את הבעיה של אכיפת התקנות בשטח וההתנהלות הישראלית.

    על הצורך להיות זהירים מסבירה פרופ' רהב כי "אנחנו לומדים את הקורונה, אנחנו לא יודעים עם כל המוטציות וכל הזמן נכנסות מוטציות חדשות, אנחנו לא יודעים מה קורה בקרב הילדים. ולכן אנחנו צריכים לפתוח יותר בזהירות".



    0 תגובות