מתחדשים לפסח עם עינית

    עפר גדנקן No Comments on מתחדשים לפסח עם עינית

    מבחר מסגרות איכותיות ממיטב המותגים המובילים ברשת עינית

    10:20
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on ועדה מיוחדת בצה"ל תבחן את הוקרת החטופים והאזרחים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עינית, רשת המשקפיים המקצועית והמובילה, מזמינה אתכם להתחדש עם מגוון רחב של משקפי ראייה ומסגרות של המותגים המובילים לקראת פסח.

    פסח הוא זמן של התחדשות, ורשת המשקפיים המובילה 'עינית' מזמינה אתכם ליהנות ממגוון רחב של מסגרות איכותיות לכל המשפחה, ממיטב המותגים המובילים של עולם האופנה. עינית ידועה בשל המקצועיות וצוות האופטומטריסטים המומחים שמעניקים שירות אדיב ללקוחותיה, וכן בשל המוניטין והניסיון הרב שנצברו במשך שנים רבות.

    הצוות המקצועי ערוך בסניפי הרשת להעניק את השירות היעיל ביותר לקראת פסח, כחלק מההיכרות המעמיקה עם עולם הצריכה החרדי שממקד את רכישותיו בימים שקודמים לחג הפסח כדי להתחדש לחג עם משקפיים איכותיים ממגוון הקולקציות החדשות. ברשת עינית מספקים מסגרות מהיצרנים המובילים עבור כל המשפחה – החל מהגילאים הנמוכים עם מלאי נרחב של מסגרות בכל הסגנונות, ועד מבוגרים עם התאמה מקצועית של משקפי מולטי-פוקל איכותיים בתנאי רכישה משתלמים במיוחד.

    מומחי עינית הינם בעלי ניסיון בהתאמה מושלמת של משקפיים לנתונים האישיים, ומסגרות בהתאם לטעם האישי. בעינית תוכלו למצוא מלאי רחב של סוגי מסגרות ממיטב המותגים המובילים בעולם, מסוגים שונים ובאיכות ללא פשרות. המבחר הרחב שמעניק מרחב בחירה מגוון עד למציאת המסגרת המתאימה, השירות האישי וההקפדה על מקצועיות, מציבים את עינית במקום הראשון וכבחירה המועדפת על המשפחה החרדית.

    גם בימים אלו, עם התקרב חג הפסח, עינית מעניקה שירות ויחס אישי ללקוחותיה בסניפים ברחבי הארץ, ומבטיחה את חוויית הקנייה הטובה ביותר. כשמדובר בעיניים שלכם אסור להתפשר על פחות מהטוב ביותר, ולכן בעינית תוכלו ליהנות מכל החבילה תחת קורת גג אחת עם מבחר ענק של מסגרות, צבעים וסגנונות לכל הגילאים שיוכלו להתחדש בפסח הקרוב עם מסגרת חדשה המתאימה במיוחד עבורם.

    סניפי עינית פזורים בריכוזים החרדיים הבולטים ברחבי הארץ: ירושלים: חנות הדגל ברח' ישעיהו 1, וקניון רב שפע, רח' שמגר 16; בני ברק: 'עינית' ו'עינית ג'וניור' במרכז רייסדור, רח' הרב לנדא 4; אלעד: מרכז 'רימון' רח' בן שטח 10; בית שמש: חדש קניון לב הרמה רח' נהר הירדן וברח' נחל זוהר 4; ביתר עילית: רח' הר"ן 9 ז'



    0 תגובות