רעבים למנת גורמה מפנקת בטעם ביתי?

    עפר גדנקן No Comments on רעבים למנת גורמה מפנקת בטעם ביתי?

    מבצע מיוחד בגולדיס עד פסח- קינוח על חשבון הבית לסועדים במקום

    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במזג האויר הנפלא שמזמין אותנו לצאת מהבית, בשילוב תקופת הניקיונות לפסח ששואבים לא מעט אנרגיה וזמן, ובדיוק בזמן הנכון- לאחר חודשים ארוכים של הזמנת טייק אווי הביתה- הגיע הזמן לצאת לגולדיס! ● פינת הישיבה של גולדיס נפתחת לקהל הלקוחות שרוצים להנות מתפריט הגורמה המוכר והאהוב ולהשאיר את הבית נקי ● ואם כבר להתפנק מארוחה משובחת, בואו ליהנות עד הסוף- בהטבה מיוחדת עד לחג הפסח- גולדיס מפנקת בקינוח על חשבון הבית לסועדים במקום!

    גולדיס, מעדניית הגורמה של האוכל המוכן מזמינה אתכם לצאת לבילוי משפחתי, זוגי או אישי, להתרשם מהתפריט העשיר והמיוחד ולסעוד בפינת הישיבה המפנקת שנפתחת לפי הנחיות משרד הבריאות. השירות ניתן במקביל לשירות טייק אווי עד הבית או איסוף מהמגדנייה. כך שתוכלו לבחור להנות מתפריט הגורמה המנצח והעשיר של גולדיס בכל מקום שתבחרו.

    במיוחד לכבוד תקופת ערב פסח, מפנקת גולדיס את הסועדים במקום בקינוח על חשבון הבית, כי אם כבר בחרתם להנות ולהתפנק- תעשו את זה נכון עד לדובדבן שבקצפת:). ההטבה בתוקף בימים א'-ד'.

    גולדיס מציעה תפריט עשיר ומגוון של מבחר מנות עיקריות- בשרים ודגים משובחים, לצד עשרות תוספות ותפריט קינוחים עשיר במיוחד. על התפריט מנצח ביד רמה השף בעל השם העולמי משה קצ'וקי לצידו של השף המיתולוגי משה גולדיס וביחד הם מרכיבים לכדי יצירה קולינרית משובחת ועשירה במיוחד בכשרות מהודרת של הבד"ץ העדה החרדית. המטבח עומד בכל הקריטריונים של משרד הבריאות.

    המעדנייה ממוקמת בלב ירושלים ברח' עזרת תורה 18 ירושלים ופתוחה בכל ימות השבוע. בימים ראשון עד רביעי בין השעות 11:00 ל22:00 בלילה. בימי חמישי מהשעה 11:00 ועד חצות ובימי שישי מ7:00 ועד 14:00 בצהריים. להזמנות חייגו 02-5384534 או באתר



    0 תגובות