פסח נקי ושמח עם דבי וולף

    עפר גדנקן No Comments on פסח נקי ושמח עם דבי וולף
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    את כ"כ עסוקה בלדאוג לכולם, לשמור על שגרה נעימה בבית ובמקביל- לקרצף ולנקות כל פינה לכבוד פסח. דבי וולף מזכירה לך לא לשכוח את הדבר החשוב ביותר- לדאוג קודם כל לעצמך. לקחת רגע מהמרוץ כדי לדאוג לעור הפנים שלך, כי מגיע במיוחד לך, להגיע לפסח עם עור נקי ורענן!

    במכוני 'דבי וולף' זמינים לרשותכן מבחר טיפולי פנים: ניקוי והזנה לכל סוגי העור, פילינג לאקנה, אולטרסאונד לאנטי-אייג'ינג, מזוטרפיה וג'ט-פיל. בתחום הרפואי האסתטית, זמינים שפע טיפולים מתקדמים: הזרקות ומילויים טבעיים לקמטים; בוטוקס לטיפול באזור הגבות, בצידי העיניים או במצח; טיפולי פילינג לפיגמנטציה; נימים; הסרת נקודות חן וטיפול באדמומיות וצלקות. כולם מתבצעים ע"י הדרמטולוגיות הטובות בעולם, העוסקות ומתמחות ברפואת עור אסתטית וקוסמטית עם דגש מיוחד על טיפולים בהזדקנות העור.

    בהתאם להנחיות משרד הבריאות הקליניקות פתוחות ובהן הצוות המקצועי שעומד הכן בכדי להעניק ללקוחות את השירות הבטוח והטוב ביותר כמיטב המסורת של דבי וולף. על מנת שלא ליצור התקהלות בסניפים והמתנה מיותרת בסניפים, התורים ייקבעו במרווחי זמן תור שמירה והקפדה על כלל ההנחיות.

    אז כדי לא להגיע לרגע האחרון, תדאגי להגיע לפסח מוכנה, התקשרי לקבל ייעוץ מהו הטיפול שמתאים לך ביותר וקבעי תור לפינוק אישי ומקצועי בסניפי דבי וולף במספר 1700-500-401: ירושלים – עם ועולמו 3 (כנפי נשרים), בני ברק – ר' עקיבא 74 קומה א', מודיעין עילית – מרכז קסם.



    0 תגובות