אשכנזי: "מזהים בבירור את טביעות האצבע של איראן בניסיונות לפגע"

    שלמה ריזל No Comments on אשכנזי: "מזהים בבירור את טביעות האצבע של איראן בניסיונות לפגע"

    שר החוץ אירח את מקבילו הברזילאי במשרד החוץ בירושלים. שר החוץ הודה לברזיל: "אני מודה לברזיל על עמדתה הנחרצת כנגד החלטת התובעת ב-ICC לפתוח בחקירה. זו החלטה הפוגעת בדין הבינ״ל ומרחיקה את הסיכוי לקידום מו״מ בין ישראל לפלסטינים"

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החוץ גבי אשכנזי אירח היום (ראשון) במשרד החוץ בירושלים את שר החוץ הברזילאי, ארנסטו אראוז'ו. זהו ביקורו השלישי של השר הברזילאי בישראל בתפקידו הנוכחי.

    במהלך ביקורו בישראל, צפוי, שר החוץ אראוז'ו להפגש עם גורמים במערכת הבריאות, על רקע העלייה בתחלואה בברזיל.

    שר החוץ אשכנזי אמר בפגישה: "אנו פועלים יחד להרחבת שיתופי הפעולה בין המדינות במלחמה בנגיף. נסייע לברזיל בכל דרך אפשרית ונבדוק דרכים להעמקת המחקר והפיתוח בתרופות ובפתרונות נוספים להתמודדות עם הנגיף".

    שר החוץ אשכנזי הדגיש בפגישה את הידידות העמוקה בין ברזיל לישראל עוד טרם הקמת המדינה, ואת השותפת הנרקמת בשנים האחרונות תחת ממשל בולסונרו שמפגין את תמיכתו בישראל בכל הזדמנות.

    השרים דנו בשיתופי פעולה בין ברזיל לישראל בתחומי הכלכלה, הטכנולוגיה והבריאות, בעיקר לאור ההשלכות הכבדות של מגפת הקורונה בעולם כולו.

    השר אשכנזי התייחס לאיום האיראני ואמר: "אנו עדים בימים האחרונים להתגברות מאמצי איראן לערער את היציבות הביטחונית האיזורית. אנו מזהים בבירור את טביעות אצבעות איראן בניסיונות האחרונים לפגוע במטרות ישראליות ברחבי העולם".

    אשכנזי הבהיר כי "על הקהילה הבינ"ל להבטיח שאיראן תחדל ממאמציה להגיע לסף טכנולוגיה גרעינית צבאית ושתמלא את התחייבויותיה עד האחרונה שבהם".



    0 תגובות