הראל טל מכריז: "הנה הגאולה" | האזינו

    ארי טננבוים No Comments on הראל טל מכריז: "הנה הגאולה" | האזינו

    'הנה הגאולה', כתב טל מתוך כאב אישי וכללי. "כולנו מבקשים גאולה, בין אם אישית ובודאי הכללית", הוא מסביר לקול חי | האזינו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתום ארבעים ימים בהם אלישוב הר שלום שבת רעב במחאה על הריגתו של הנער אהוביה סנדק ז"ל, רואה אור קליפ מילים מיוחד לשיר 'הנה הגאולה', אותו כתב. את השיר הלחין ומבצע הזמר והיוצר הראל טל. על ההפקה המוסיקלית: אבי טל.

    היום (ראשון) מלאו 40 יום לשביתת הרעב של אלישוב הר שלום, במחאה על הריגתו של הנער אהוביה סנדק ז"ל. את שביתת הרעב הוא חותם יחד עם יציאת השיר 'הנה הגאולה', אותו כתב מתוך כאב אישי וכללי. "כולנו מבקשים גאולה, בין אם אישית ובודאי הכללית", הוא מסביר. "יש רגעים בהם כל מה שאנו זקוקים זה רק שיזכירו לנו את שאנו יודעים ומאמינים והתכסה בערמות השיגרה והקושי של כל אחד בנפרד ושל כולנו יחד, לזכור שאף על פי שיתמהמה, עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא".

    השיר 'הנה הגאולה', הולחן ומבוצע על ידי הזמר והיוצר הראל טל ואף מופיע באלבומו האחרון 'קראתי בכל לב'. "לפני למעלה מעשור בא אלי חבר טוב ואהוב אלישוב הר שלום עם דף מקומט ואמר לי: הראל, צריך גאולה. אולי תעשה עם זה משהו? וכך נוצר השיר ששולב באלבום האחרון", נזכר הראל.

    הקליפ-מילים שרואה אור כעת, מעצים את התקווה לגאולה לצד הכאב. אלישוב והראל מקדישים אותו באהבה גדולה למשפחת סנדק היקרה; אברהם, איילת והילדים, בתפילה שיהא למעט נחמה ולעילוי נשמתו הזכה של בנם אהוביה ז"ל, עלם חמודות שדבק, חלם, ושאף גאולה. "הסיפור של אהוביה הוא כואב נורא, בלי להיכנס בכלל לעניין השקפתי כזה או אחר. היה לנו חשוב להוציא יצירה שמשלבת את הכאב, אך יחד איתו גם את התקווה לגאולה השלימה. יהי רצון שתבוא בקרוב בחסד וברחמים", הם מסכמים.

    הנה הגאולה Iמילים: אלישוב הר שלום I לחן וביצוע: הראל טל I הפקה מוסיקלית: אבי טל



    0 תגובות