נתניהו ברהט: "נעביר מיליארד שקל למלחמה בפשיעה בחברה הערבית"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו ברהט: "נעביר מיליארד שקל למלחמה בפשיעה בחברה הערבית"

    ראש הממשלה נתניהו ברהט, יחד עם השר לביטחון פנים אמיר אוחנה ומפקדי המרחב: "מתחייב להעביר מיליארד שקל כדי לחסל את הפשיעה בחברה הערבית בישראל"

    נתניהו בשדרות צילום: פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה נתניהו והשר לביטחון פנים אמיר אוחנה ביקרו היום (ראשון) ברהט, יחד עם מפקדי המרחב והתייחסו לפשיעה הגואה בחברה הערבית. ראש הממשלה הצהיר כי הוא "מתחייב להעביר מיליארד שקל כדי לחסל את הפשיעה בחברה הערבית בישראל".

    "באתי לראות את ההתקדמות העצומה בשטח בפעילות למיגור הפשיעה והאלימות בארץ בכלל ובחברה הערבית בפרט. היו כאן כמה מקרי פשע בימים האחרונים, כולם פוצחו מיד. ראיתי כאן אמצעים מדהימים – מודיעין, מצלמות ובעיקר כוח אדם נחוש", אמר נתניהו במקום.

    "העברנו בממשלה 150 מיליון שקל לחברה הערבית כדי לתגבר את האכיפה. אני מתחייב להעביר עוד מיליארד שקל כדי לתת ביטחון אישי לכל אזרחי ישראל הערבים".

    "אני אומר לאזרחי ישראל הערבים: תצביעו לליכוד. אנחנו הבאנו 9 תחנות משטרה, 20 מיליארד שקל לחברה הערבית, ואני הולך להביא עוד הרבה יותר. אל תבזבזו קולות על מפלגות באופוזיציה שלא עושות למענכם כלום".

    "מגיע לכם לחיות ברהט ובכל ישוב בלי שאימהות יפחדו לשלוח את הילדים שלהן לרחוב, בלי הפחד של אלימות, של סחיטה, של פרוטקשן. אנחנו נהרוג את זה", הוסיף נתניהו.



    0 תגובות