ועדת הכלכלה ביטלה את הדוחות שניתנו בפורים: "ניתנו ללא סמכות"

    איתי גדסי No Comments on ועדת הכלכלה ביטלה את הדוחות שניתנו בפורים: "ניתנו ללא סמכות"

    ועדת הכלכלה החליטה לדחות את תקנות הגבלת התחבורה לירושלים וממנה בשושן פורים | המשמעות: 13 דוחות שנתנה המשטרה יבוטלו | יו"ר הוועדה, ח"כ יעקב מרגי: "מה שקרה בשושן פורים לא היה טוב והיו פעולות ללא סמכות ולכן לא נאשר את התקנות"

    ועדת הכלכלה, בראשות ח"כ יעקב מרגי צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ועדת הכלכלה החליטה לפני זמן קצר לדחות את תקנות הגבלת התחבורה לירושלים וממנה בשושן פורים ובכך לבטל את 13 הדוחות שנתנה המשטרה לאזרחים שניסו להגיע לירושלים ביום הפורים.

    יו"ר הוועדה, ח"כ יעקב מרגי אמר: "מה שקרה בשושן פורים לא היה טוב והיו פעולות ללא סמכות ולכן לא נאשר את התקנות".

    בדיון שהתקיים בוועדת הכלכלה לפני כשבוע פרץ עימות חריף בין יו"ר הוועדה ח"כ מרגי ליועמ"ש מחוז ירושלים במשטרה, ג'ורג' קווארקיאן על רקע ה'סלקציה' שנערכה בפורים.

    צילום: ערוץ הכנסת

    צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב

    במהלך הדיון היו חילופי דברים קשים בין יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ מרגי, לבין היועץ המשפטי של מחוז ירושלים במשטרה, ג'ורג' קווארקיאן, לאחר שהאחרון סירב להודות שהשוטרים במחסומים עשו סקלציה והכחיש את המקרים.

    בתום חילופי הדברים הקשים עם היועץ המשפטי של מחוז ירושלים במשטרה אמר היו"ר מרגי: "עד שלא יהיו תשובות חד משמעיות לא נאשר את התקנות וכל הקנסות שנתתם אתמול – תזרקו אותם לפח. אני מצר על כך שהמשטרה לא מדווחת את האמת – שפעלה שלא בסמכות לעשות אפליה ברורה בין רכב לרכב ולהגביל תנועה של ציבור מסוים וחבל. אני לא זוכר מחזה כזה שהמשטרה באה לוועדה בכנסת ומיתממת".



    0 תגובות