בגני תקווה הרחיבו את גבולות הקדושה

    ארי טננבוים No Comments on בגני תקווה הרחיבו את גבולות הקדושה

    ח"כ הרב אוריאל בוסו במעמד קביעת מזוזה במעון היום החדש של 'כאייל תערוג' בגני תקוה: התשובה האמתית לאלו המבקשים להצר את צעדי החינוך התורני-הקמת מוסדות נוספים

    6:22
    16.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף מ"ח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ הרב אוריאל בוסו במעמד קביעת מזוזה במעון היום החדש של 'כאייל תערוג' בגני תקוה: התשובה האמתית לאלו המבקשים להצר את צעדי החינוך התורני-הקמת מוסדות נוספים

    רבנים ואישי ציבור בראשות הגאון רבי אייל עמרמי שליט"א וחבר הכנסת הרב אריאל בוסו , השתתפו ביחד עם ראש מועצת גני תקווה הגב' ליזי דלריצ'ה וסגן ראש המועצה הרב טל מתתיהו במעמד חנוכת המעון החדש של מוסדות 'כאייל תערוג' בגני תקווה. המעון החדש מצטרף לגנים הפועלים בגני תקווה המהווים חלק מהרחבת גבולות הקדושה של מוסדות הקירוב 'כאייל תערוג' שבשכונת הר חומה בירושלים בנשיאות הגאון רבי אייל עמרמי שליט"א.

    בדברים שנשא חבר הכנסת הרב אריאל בוסו הוא עמד על היותו של הגאון רבי אייל עמרמי חלוץ לפני המחנה שנשלח על ידי מרן רבי עובדיה יוסף זיע"א, לזכות את הרבים ולקרבם לאביהם שבשמים: 'המהפכה שמחולל הרב עמרמי בירושלים כשלוחו של מרן, נמשכת במלוא העוז והעוצמה. בימים שקמים להצר את צעדיהם של שומרי התורה הרב עמרמי הוא הבשורה של כן ירבה וכן יפרוץ.

    הגאון רבי אייל עמרמי נשיא המוסדות שיבח את חבר הכנסת הרב אוריאל בוסו, שזכה תוך תקופה קצרה בכנסת להיות שליח נאמן למשלחיו ולעשות קידוש ד': 'זיכה אותו הקב"ה להיות שליח נאמן של מועצת החכמים להשיב חורפינו דבר דבור על אופניו. רהיטות לשונו עושה כבוד לתנועת ש"ס ולעומד בראשה ידידי יו"ר התנועה שר הפנים הרב אריה דרעי'.

    נשיא המוסדות הודה לראש המועצה הגב' ליזי דלריצ'ה, ולסגן ראש המועצה הרב מתתיהו טל שנרתמו למען פתיחת המעון החדש. ראש המועצה אמרה כי היא רואה זכות בהקמתם של מוסדות נוספים בגני תקווה שנותנים לכל הקהילות במועצה את המענה החינוכי המקצועי הטוב ביותר.



    0 תגובות