נתניהו: "בנט וסער רוצים להעביר קולות מהימין לשמאל"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "בנט וסער רוצים להעביר קולות מהימין לשמאל"

    ראש הממשלה נתניהו עולה להתקפה: "כל התכנית של סער ובנט זה לפלג את הימין יחד עם התקשורת שכל הזמן מסבירים כמה גדעון ובנט הם ימניים. כי הם לא רוצים את ניצחון הימין. הם רוצים להעביר קולות מהימין לשמאל"

    נתניהו צילום: ערוץ הכנסת
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו טוען כי מטרתם של יריביו סער ובנט היא לקחת קולו מהימין ולהעביר לממשלה בראשות לפיד. "מישהו ראה את יאיר לפיד? הוא מסתתר. הוא מסתתר כי הוא מנסה להסתיר מהציבור את מה שכולם יודעים שהשאלה האמיתית בבחירות האלה, מי יהיה רה"מ הבא – אני או הוא", כותב הערב נתניהו.

    "עכשיו, הוא לא רק מסתיר את זה מהציבור, הוא מסתתר מאחורי פוליטיקאים אחרים שגם הם רוצים להסתיר מהציבור את השאלה האחת והיחידה. מי יהיה ראש הממשלה הבא", מוסיף נתניהו.

    "מה הם מסתירים? הרי לפיד סגר עם גדעון שסגר עם בנט, וכל התכנית שלהם זה לפלג את הימין יחד עם התקשורת שכל הזמן מסבירים כמה גדעון ובנט הם ימניים. למה? כי הם לא רוצים את ניצחון הימין. בדיחה. למה? כי הם רוצים להעביר קולות מהימין לשמאל", טוען ראש הממשלה "ובכל מצב, בכל קומבינה שהם יעשו, אין להם אפשרות להקים ממשלה חזקה, יציבה, זה רק הליכוד בראשותי".

    לדברי נתניהו "האנשים האלה מצייצים, מברברים את עצמם לדעת, אין להם שום ניסיון, שום הישגים, שום דבר, ואנחנו באים עם מיליוני חיסונים, עם כלכלה מהטובות בעולם".

    "אני מביא ארבעה הסכמי שלום והם אמרו שהדרך היחידה להשיג שלום עם העולם הערבי זה להביא את הגבול לפ"ת ולעקור מאה אלף יהודים. זה לפיד כראש ממשלה, זה יאיר 'חמישה חיסונים' לפיד".

    "אני פעלתי במהלך השנים בשקט אבל נתתי סימנים, שאנחנו משנים את המודל המטורף הזה של עקירת יהודים תמורת שלום, למודל אחר, הדוקטרינה שלי, שלום תמורת שלום, שלום מתוך עוצמה, שלום לא מהרכנת ראש אלא מזקיפת קומה, ועשינו את זה בניגוד אליהם".

    "ועוד דבר, איראן. בסוף מי יגן על כולנו? עליכם, מפני איום של השמדה? איראן רוצה לפתח נשק גרעיני כדי להשמיד את כולנו ואני מבקש שתפנו לחברים שלכם, לאלו שנשארים בבית ורוצים להצביע לגדעון, לבנט או ללפיד, כי תקבלו את לפיד כראש ממשלה אם לא תצביעו עבורינו. הוא היה שר האוצר הגרוע בתולדות המדינה, הוא היה בעד הסכם הגרעין השערורייתי והמסוכן, הוא רוצה להיות רה"מ?"

    "אתם יודעים שהמציאות הבינ"ל השתנתה, יש רצון לחזור חזרה להסכם המטורף הזה. מי יעמוד, יאיר לפיד שירכין ראש? או אני שאעמוד מול כל העולם? לא אהסס מול כל דבר שמאיים על המדינה שלנו. לא אהסס בשום דבר".

    "מי יביא לנו את החיסונים הבאים? מי יביא הסכמי שלום? מי ידאג לכלכלה שלנו? ומי ישמור מפני איראן? זה אני או לפיד? וזו הבחירה האמיתית. אל תשבו בבית כי תקבלו את לפיד, אל תצביעו לגדעון או בנט כי הם יעבירו קולות ללפיד", אומר נתניהו.



    0 תגובות