תא"ל רונן מנליס: "לצערי שנת הקורונה הפכה לשנת שסע"

    אסתי פלד No Comments on תא"ל רונן מנליס: "לצערי שנת הקורונה הפכה לשנת שסע"

    תא"ל רונן מנליס בראיון לקול חי: "הכרתי הרבה אנשים בבני ברק שהפכו לחברים שלי, אני יודע שהציבור החרדי מרגיש שניהלו נגדו קמפיינים שליליים. לצערי שנת הקורונה הזו הפכה לשנת קרע ושסע, במקום לשנה של ערבות הדדית"

    מנליס צילום: דובר צה"ל
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: דובר צה"ל

    דובר צה"ל לשעבר ומי שהיה בצוות ניהול משבר הקורונה בעיר בני ברק בגל הקורונה הראשון, תא"ל במיל' רונן מנליס אומר כי הפילוג בין הציבורים בישראל למרבה הצער רק גדל בשנה האחרונה: "אני מסתכל על השנה האחרונה בכאב גדול, מעבר למחיר הכבד של ההרוגים אנחנו מסיימים את השנה הזו יותר גרוע מאיך שהתחלנו. התחושה בציבור החרדי שהשנה העצימה את השנאה כלפיהם ומצד שני התחושה בציבור החילוני דומה. פיספסנו בגדול".

    "אני מקווה שיהיה לנו זמן לתקן. היו הרב המאוד הזדמנויות להתקרב אבל אנחנו הלכנו רחוק מדי", מוסיף מנליס בשיחה עם אבי מימרן במהדורה המרכזית. לדבריו "רוב הציבור, גם החרדי וגם החילוני מקיים את ההנחיות".

    מנליס נשאל על התחקיר המוטה כנגד החרדים בעניין הכניסה לארץ וועדת החריגים, וענה: "אני לא בקיא בפרטים, אבל אני מבין למה תחושת חוסר הנוחות מהתחקיר הזה. ראיתי גם כתבים מהציבור הכללי שיצאו נגד זה. חלק ממה שקרה בשנה האחרונה זה בגלל התקשורת, משני הצדדים".

    בנושא החלטת בית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג לפתוח בחקירה כנגד ישראל, אומר מנליס: "ישראל נכשלה בהסברה גם בלי קשר לביה"ד בהאג. ישראל יכולה להסביר את עצמה יותר טוב בנושא".

    עוד אמר תא"ל מנליס בראיון: "הכרתי הרבה אנשים בבני ברק שהפכו לחברים שלי, אני יודע שהציבור החרדי מרגיש שניהלו נגדו קמפיינים שליליים. לצערי שנת הקורונה הזו הפכה לשנת קרע ושסע, במקום לשנה של ערבות הדדית".



    0 תגובות