פרוש מגיב לירידה בסקרים: "נביא את כולם להצביע ג"

    אסתי פלד No Comments on פרוש מגיב לירידה בסקרים: "נביא את כולם להצביע ג"

    סגן שר חינוך מאיר פרוש במהדורה המרכזית: "כשאני שומע על הסלקציה ביום הפורים אני מתפלץ. התכתבתי עם היועמ"ש במהלך יום הפורים בנושא. הבנתי מהתשובה שאני לא יכול לעזור"

    מאיר פרוש צילום: פלאש90
    6:22
    16.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף מ"ח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש90

    סגן שר החינוך, מאיר פרוש אומר כי החלטת המשטרה שלא לאפשר לחרדים להגיע לפורים בירושלים, התבססה על דו"ח שגוי ולא מקצועי: "הדו"ח המודיעיני היה לא מקצועי ועל סמך הדו"ח הזה הקבינט מחליט החלטות. מישהו צריך לתת את הדין על הסבל הגדול שנגרם לציבור בגלל דו"ח אומלל כזה. אני יוצא מנקודת הנחה שלמשטרה יש עניין בקשר עם ראשי הערים, אם הם מרגישים שהמשטרה מתנהלת בצורה לא אחראית שהמשטרה תסתדר לבד". פרוש מוסיף "כשראינו את הדו"ח המודיעיני החסוי הזה שעליו התבססו התגלגלנו מצחוק".

    בשיחה עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, אמר פרוש "כשאני שומע על הסלקציה הזו ביום הפורים אני מתפלץ" . התכתבתי עם היועמ"ש בנושא. הבנתי מהתשובה שאני לא יכול לעזור".

    "הנושא של אי שיתוף פעולה עם התקשורת נשקל ודיברנו על זה. מה שיכולנו לסכם זה על ניתוק הקשר של ראשי הערים עם המשטרה", מתייחס פרוש לסיכומים אליהם הגיעו בישיבת הסיעה.

    "אני מבין למה הסרטון עם הכלב הרגיז את לפיד וליברמן, אבל לא זה מה שיביא להם את הקולות. מי שרוצה להצביע להם יעשה את זה ועשה את זה גם כשהבחירות לא היו על דת ומדינה", אומר בכיר יהדות התורה.

    לדברי פרוש: "הבחירות הן על הדברים שבג"ץ קילקל, בנושא הגיור והגיוס ועוד. נחוקק את פסקת ההתגברות. העלנו את זה כל השנים, פעם כחלון מנע ופעם נתניהו ועוד". פרוש מוסיף: "אנחנו כחרדים לא יכולים להסכים למתווה של גיור ממלכתי".

    פרוש התייחס למשאל קול חי, לפיו 30% מהציבור החרדי שוקל להצביע לסמוטריץ': "אנחנו לא עובדים בכלל עם סקרים. אנחנו לא צריכים את זה ויודעים מה צריך לעשות בלי זה; אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים להביא שוב את כל מי שהצביע אי פעם ג'".

    ביחס להסתה נגד הציבור החרדי, אומר פרוש: "אנחנו מנסים לעשות מה שאנחנו יכולים בנושא ההסתה. אנחנו נמצאים באולפנים ומסבירים ועושים מה שאפשר. לא תמיד אנחנו מדברים באותו קול".



    0 תגובות