בן גביר בריאיון: "יש רבים שמאוכזבים מהמפלגות החרדיות שיצביעו לנו"

    איתי גדסי No Comments on בן גביר בריאיון: "יש רבים שמאוכזבים מהמפלגות החרדיות שיצביעו לנו"

    יו"ר 'עוצמה יהודית' עו"ד איתמר בן גביר חוזר ומבהיר בריאיון כי "החרדים שמצביעים על דעת הרבנים שישמעו בקול הרבנים", אך יחד עם זאת אומר בן גביר, "במקום שיצביעו לליכוד או לבנט שיצביעו לנו"

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מועמד הציונות הדתית לכנסת, יו"ר 'עוצמה יהודית' עו"ד איתמר בן גביר בריאיון ל"מהדורת הבוקר" מתייחס לקמפיין הליכוד שלראשונה לא נוגס בציונות הדתית, לדבריו "נתניהו אדם חכם מאוד והוא יודע שאם אנחנו לא בפנים, הוא באופוזיציה, ש"ס ויהדות התורה גם יהיו באופוזיציה".

    יחד עם זאת מבהר בן גביר, "אנחנו לא יושבים ואומרים נתניהו יעשה לנו את העבודה, אנחנו נוסעים ממקום למקום ונפגשים עם הציבור. אנחנו אומרים שנאבק בדמי החסות בדרום והתערבות בית המשפט ואני שומע את התגובות לכך וזה מדהים".

    על המאבק על הקולות במגזר החרדי בעיקר מול יהדות התורה אומר בן גביר, "יש גורמים בפאניקה, אני חוזר ומבהיר מי שמצביע על פי דעת רבותיו שיצביע על פי רבותיו. אבל יש הרבה גורמים שמאוכזבים מהמפלגות החרדיות, אני ואמר שיצביעו לנו".

    בן גביר מסביר כי עד עכשיו, "הרבה מאוכזבים הצביעו לליכוד לבנט ועוד מפלגות. יש הרבה קולות במגזר החרדי שאני מתאים להם". בן גביר מסביר כי אינו אחד שעושה סיבוב על החרדים בבחירות, "בכל פעם שיש נער חרדי בשעת לילה שצריך עזרה צלצלו אליי ואני הגעתי. אני לא מתעורר בבחירות כל הזמן אני עוזר לחרדים שהם אחים שלי. החרדים זה מפעל תורה וחסד ענק" אומר בן גביר.

    בן גביר תקף את התמונות הקשות מאפליה בכניסה לירושלים בפורים ואומר, "אני נסעתי לירושלים ואני רואה את התמונות המגעילות האלה, שבחורים חרדים הולכים ברגל בגלל שהם חרדים, צריך לבוא לראש הממשלה ולומר לו עד כאן".

    על בנט אמר, "הוא לא איש מאל קיצוני בעיניי, אבל הוא אמר שאם תהיה לו אפשרות הוא ילך עם לפיד, זה לפיד ששונא חרדים והיבא יזבק, ומועמדת מפלגת העבודה שמדברת על השמדת זיכרון יעקב, אוי ואבוי לנו".



    0 תגובות