ב"ב: רק גננות וסייעות ומחוסנות יוכלו לעבוד בגני הילדים

    איתי גדסי No Comments on ב"ב: רק גננות וסייעות ומחוסנות יוכלו לעבוד בגני הילדים

    בעיריית בני ב"ב הוחלט על עלייה במאבק בהתפשטות הנגיף, גננות וסייעות שלא יתחסנו או יבדקו כל 48 שעות, יועברו לעבודה באחד מאגפי העיריה בכדי לשמור על בריאותם של הילדים, כך הודיע ראש העיר אברהם רובינשטיין

    גן. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    18:52
    18.04.24
    הרב נחמיה רוטנברג No Comments on מה בודק ישראלי לפני השקעה בעסק? כמה השני מרוויח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שהצליחו להוריד את התחלואה בקצב דרמטי בעיר, ראש עיריית ב"ב אברהם רובינשטיין עולה שלב במאבק בהתפשטות הנגיף ומודיע לסייעות והגננות היום (רביעי) כי
    גננות וסייעות יידרשו להתחסן או לעבור בדיקת קורונה כל 48 שעות.

    "די בעובדת הוראה אחת" נכתב שם, "כדי להכניס עשרות תלמידים ותלמידות למעגל הבידוד וחמור מכך, למעגל התחלואה – ומהם אל שאר בני המשפחה". לכן החל מיום ראשון גננות וסייעות שלא יתחסנו או ייבדקו כל 48 שעות יועברו לעבודה במוקד העירוני או באחד מאגפי העיריה.

    ברקע ההחלטה – סגירה של מספר גנים בימים האחרונים ודאגה לבריאות התושבים שהביאו את ראש העיר לאמץ את המתווה, לפיו עובדת גן שלא חוסנה תחויב להציג תוצאת בדיקת קורונה שלילית כל 48 שעות.

    ראש העיריה קרא לגננות ולסייעות להתחסן: "גננות יקרות, הכלל הראשון שמנחה אותנו הוא הדאגה לבריאות ילדינו ולא פחות חשוב מכך- בריאותכם שלכם. החיסון הוא הפתרון המיטבי לשמירה על בריאות כולם ומאפשר להבטיח המשך התנהלות תקינה של מוסדות החינוך בעיר".



    0 תגובות