מועמד תקווה חדשה: "אם לפיד יקבל את המנדט, ננהל איתו מו"מ"

    איתי גדסי No Comments on מועמד תקווה חדשה: "אם לפיד יקבל את המנדט, ננהל איתו מו"מ"

    מועמד תקווה חדשה דני דיין מצהיר לראשונה כי יתכן וישבו בממשלה תחת לפיד: "לא ניתן לאמביציות אישיות לגרור אותנו למערכת בחירות חמישית. אם הנשיא יטיל על לפיד להרכיב הממשלה – נשב איתו למו"מ"

    דני דיין צילום: מרק ישראל סלם, פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שהצהירו שוב ושוב כי פניהם להרכבת ממשלה בראשות סער ואפשרות אחרת אינה על השולחן, לראשונה מצהיר חבר מפלגת תקווה חדשה בראשות גדעון סער כי יתכן וישבו בממשלה תחת יו"ר יש עתיד.

    בראיון לרדיו 90 אמר היום (רביעי) מועמד המפלגה דני דיין, כי "אם הנשיא ישתכנע ויטיל על יאיר לפיד את הרכבת הממשלה, נשב איתו (עם לפיד) וננהל איתו משא ומתן קואליציוני ונראה". לדבריו "לא ניתן לאמביציות אישיות לגרור אותנו למערכת בחירות חמישית".

    מאוחר יותר, הבהיר דיין את דבריו: "‏ללפיד אין שום סיכוי להרכיב ממשלה. חזרתי ואמרתי את זה לכל אורך הראיון. לשאלה התיאורטית מה יקרה אם הנשיא בכל זאת יטיל עליו את המנדט עניתי תשובה ששייכת יותר לתחום הנימוסים מאשר לתחום הפוליטי. אני עוד אלמד שאסור להיות מנומס במערכת בחירות. רק גדעון סער יוכל להרכיב ממשלה".

    חבר אחר במפלגה, השר לשעבר בני בגין סירב בריאיון ברשת ב' להשיב אם ישבו בממשלה בראשות לפיד. לדבריו, "אין טעם לענות על השאלה הזו ויש להמתין לתוצאות הבחירות".

    רק לפני מספר ימים התחמק יו"ר המפלגה גדעון סער מהנושא באחד הראיונות שהתקיימו עמו ובמענה לשאלה האם יישב תחת לפיד, ענה כי זו כמו לשאול אותו יישב בממשלה תחת דמות בדיונית מסיפור לילדים.



    0 תגובות