סיעת יהדוה"ת: לא משתפים פעולה עם המשטרה בעקבות ההתנהלות בפורים

    אבי רבינא No Comments on סיעת יהדוה"ת: לא משתפים פעולה עם המשטרה בעקבות ההתנהלות בפורים

    בישיבת סיעת יהדות התורה שהתכנסה היום הוחלט שלא לשתף פעולה עם המשטרה עד להתנצלות על אירועי פורים והסלקציה שנעשתה בדרך לירושלים | כמו כן הוחלט שלא להסכים לסגר מלא בפסח לדרוש בממשלה הבאה 'חוק גיור כהלכה'

    12:35
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on הזדמנות נפלאה לשינוי שיביא ברכה גדולה • הלכה לשבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ישיבת סיעת יהדות התורה התכנסה היום (רביעי) לישיבה מיוחדת בכנסת בנושא הסלקציה, ההתעמרות, הקנסות ועוצר התחבורה הציבורית על הציבור החרדי בשושן פורים בירושלים.

    במהלך ישיבת הסיעה הוחלט להורות לראשי הערים לנתק קשר עם המשטרה בעקבות התנהלותה בימי שושן פורים ולדרוש את התנצלותה.

    עוד הוחלט, כי לקראת חג בפסח והאפשרות שיוטל סגר, יבהירו במפלגה כי היא לא תשתף פעולה עם הממשלה.

    בנוסף, ‏יהדות התורה דורשת מח"כ יעקב מרגי לכנס את ועדת הכלכלה ולהצביע נגד תקנות הממשלה על מנת לבטל את הקנסות שניתנו בשושן פורים. זאת לאחר שהוועדה שהתכנסה שלשום לא הצביעה.

    בישיבת הסיעה הוחלט לדרוש לעגן בהסכם הקואליציוני הבא חוק שיכיר רק בגיור כהלכה ולא בגיורים ממלכתיים.

    ח"כ ישראל אייכלר אמר בישיבה: "הציבור מאשים אותנו על פשעי השלטון בימי הפורים בפרט, ובכל השנה האחרונה בכלל. על מה שידענו, ויותר מכך על מה שלא ידענו, כמו ההחלטה להטיל מצור תחבורתי על ירושלים. הציבור לא מקבל את המידע על העבודה הקשה שאנו עושים ימים ולילות לעזור לאנשים מול גזירות השלטון".

    לדברי אייכלר: "עלינו לקחת אחריות על המחדלים ועל פשעי הממשלה נגד הציבור החרדי. הציבור מצפה מאיתנו תגובה מעשית הולמת כדי לבלום את הכניעה של הממשלה וזרועותיה לתעמולת ההסתה ועלילות התקשורת. אני מציע שלא רק ראשי הערים החרדיות, אלא כל חברי הכנסת והשרים ינתקו כל קשר עם השלטון בנושא הקורונה עד שראש הממשלה יתנצל בפני אזרחים חפים מפשע ותהיה חקירה על תהליך קבלת החלטות נגד הציבור החרדי".



    0 תגובות