החל מיום ראשון – החתונות חוזרות

    ארי טננבוים No Comments on החל מיום ראשון – החתונות חוזרות
    8:47
    25.04.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on צפו: שידור חי ממעמד ברכת הכהנים בכותל המערבי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאבק החתונות רושם נקודת ציון משמחת עם אישור פתיחת האולמות ע"י הממשלה בהתאם לתוכנית היציאה מהסגר.

    אישור הממשלה הערב כולל את פתיחת האולמות החל מיום ראשון הקרוב וקיום אירועים בהשתתפות 300 איש או עד 50% מתפוסת האולם (הנמוך מביניהם), כאשר המשתתפים הם מתחסנים ו/או מחלימים.

    בימים הקרובים צפויים להתפרסם באופן סופי התנאים הסופיים לרבות התייחסות לכניסה לילדים או למי שלא יכול להתחסן ע"י בדיקות מהירות או בדיקה 72 שעות לפני האירוע.

    האישור שהתקבל בממשלה מתבסס על מתווה "התו הלבן" אותו גיבש פורום איגוד אולמות המהדרין בשיתוף גורמי מקצוע, כאשר מי שפעל לקדם את המתווה מול הגורמים הרלוונטים היה יו"ר ועדת החוקה ח"כ יעקב אשר.

    גורמים במשרד הבריאות בירכו הערב על אישור המתווה וציינו את התרומה המכרעת שלו הן לצמצום תופעת החתונות הפיראטיות והן לעידוד ההתחסנות בקרב הציבור.

    במקביל הצהירו גורמים בממשלה כי האכיפה נגד החתונות הפיראטיות תוגדל באופן דרסטי. "המתווה הזה מאפשר לנו פיקוח אפקטיבי על החתונות וקטיעת שרשראות הדבקה. החתונות הפיראטיות מחבלות בכך, ומי שיתן להן יד – ייענש".

    ישראל גפנר, יו"ר איגוד פורים בעלי אולמות המהדרין, בירך עלך החלטת הממשלה: "החלטת הממשלה שמה סוף לסבל של אלפי משפחות, חתנים וכלות. בנוסף היא תמנע תחלואה מיותרת ותהווה תמריץ להתחסנות בקרב הציבור. ברצוננו להודות לחברי הממשלה וליו"ר ועדת החוקה ח"כ יעקב אשר שליווה אותנו לאורך כל שלבי המאבק וגיבוש המתווה, ושימש שליח נאמן לאלפי חתנים, כלות ומשפחות".



    0 תגובות