השר אביטן: "בג"ץ מאיים לפרק את המדינה מערכיה"

    אבי יעקב No Comments on השר אביטן: "בג"ץ מאיים לפרק את המדינה מערכיה"

    השר לשירותי דת הרב יעקב אביטן בראיון ל'קול חי': "בג"ץ הוכיח לכולם שמי שהמסורת חשובה לו ורוצה מדינה יהודית – עליו להצביע למפלגות החרדיות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לשירותי דת, הרב יעקב אביטן מגיב לנתוני משאל קול חי, לפיהם יו"ר ש"ס יחד עם ח"כ יעקב אשר – הם נציגי הציבור היעילים ביותר במשבר הקורונה: "מי שעבד בקורונה קשה מאוד בקבינט ובממשלה זה השר דרעי, הוא נאבק למען החינוך, החתונות, בתי הכנסת ועוד ועוד. אם הציבור היה מודע לכל מה שעשה אחוזי התמיכה בנו היו גבוהים עוד יותר", אומר הרב אביטן.

    השר לשירותי דת מתייחס בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, לפסיקת הבג"ץ בנושא הגיור והסתכל על הפסיקה בעין חיובית: "אני מתבונן הבוקר בלוח השנה העברי ורואה שמחר בערב יום ההילולא של ר' אלימלך מליז'ענסק, שאמר "ותן בליבנו שנראה כל אחד מעלת חברינו". ביום הזה אני רוצה לראות את מעלתו של בית המשפט העליון ולהגיד להם תודה, ש-15 שנה לא התעסקו בזה ובעת הזו קבעו פסק הלכה חשוב ואדיר: העליון פסק שאם אתה רוצה מדינה יהודית, עם זהות יהודית ועם מורשת ישראל וערכים נצחיים – תצביע לש"ס, ולא, אנחנו (שופטי העליון) נפרק את המדינה מערכיה וממסורת".

    "בעת הזאת אנחנו חייבים לחזק כל יהודי", אומר הרב אביטן "ואני אומר לך שהיהודים הפשוטים בפריפריה כל כך חשוב להם חתונה יהודית, מצה בפסח, יום הכיפורים, ברית מילה ועוד מצוות שבליבת היהדות".

    "תמיד מדברים על מגילת העצמאות", מוסיף השר "מדינה יהודית ודמוקרטית' – עד עכשיו הם לקחו את הדמוקרטיה והשתלטו על השלטון ועכשיו גם את המדינה היהודית עקרו. באמת הגיע הזמן לעשות משהו. עם כל הכבוד לשופטים, כמו שאני לא פוסק בענייני בריאות או צבא, בתי המשפט צריכים להבין שהם לא יכולים לדרוס את מוסדות המדינה".



    0 תגובות