ניסנקורן מצטרף למכון הישראלי לדמוקרטיה

    ישראל רובין No Comments on ניסנקורן מצטרף למכון הישראלי לדמוקרטיה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר המשפטים לשעבר אבי ניסנקורן, מצטרף למכון הישראלי לדמוקרטיה כעמית בכיר אורח. במסגרת תפקידו במכון יקדם ניסנקורן יוזמות להתאמת שוק העבודה לעידן שאחרי משבר הקורונה, לשיפור דרכי עבודת הממשלה ויתגבר את מאמצי המכון לחיזוק מוסדות הדמוקרטיה ושלטון החוק.

    ניסנקורן שימש כשר המשפטים בממשלת ישראל ה- 35 וקידם את זכויות הפרט וזכויות חברתיות, והגן על מערכת המשפט מפני הביקורת הנמתחת עליה בתקופה האחרונה.

    לפני כן, שימש ניסנקורן, בוגר תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל אביב, כיו"ר הסתדרות העובדים משנת 2014. שם קידם שורה של הסכמים קיבוציים לעובדי המגזר הציבורי והעסקי.

    יוחנן פלסנר, נשיא המכון הישראלי לדמוקרטיה ברך היום על הצטרפותו של ניסנקורן ואמר כי: "הרקע המקצועי והנסיון המעשי של אבי יסייעו לקדם את חזון המכון בכל הקשור לרפורמות הנדרשות בשירות הציבורי. אין ספק שמשבר הקורונה חידד את הצורך לשפר ולטייב את עבודת הממשלה והדרג המקצועי בשירות הציבורי. בנוסף, אני סמוך ובטוח שהצטרפותו של אבי לצוות חוקרי המכון ייצר מכפיל כוח משמעותי להתמודדות עם המאבקים לבלימת יוזמות אנטי דמוקרטיות ולחיזוק שלטון החוק".

    אבי ניסנקורן ציין: "אני שמח על ההזדמנות להצטרף למכון הישראלי לדמוקרטיה, מכון המחקר המוביל בישראל מבחינת ידע, מומחיות והגנה מתמשכת על הערכים הדמוקרטיים וחיזוק המערכות הציבוריות. בכוונתי לסייע בעיצוב מדיניות שתאפשר בין היתר את הגדלת הפריון בשוק העבודה כמו גם הרחבת ההזדמנויות התעסוקתיות לכלל המגזרים בחברה הישראלית, וכמובן חיזוק הדמוקרטיה ושלטון החוק".



    0 תגובות