צפו במעצר: ערבים שהתחזו לשוטרים ושדדו באלימות עסקים נעצרו

    בנצי לייזרוביץ No Comments on צפו במעצר: ערבים שהתחזו לשוטרים ושדדו באלימות עסקים נעצרו

    במהלך הלילה פשטו כוחות משטרה על הכפר א-טור ועצרו שני ערבים, שנהגן להתחזות לשוטרים ולשדוד בעלי עסקים באלימות | צפו בתיעוד המעצר

    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     

    בתום חקירה סמויה עצרו הלילה (שלישי) כוחות המשטרה ארבעה חשודים תושבי א-טור, בחשד לביצוע אירועי שוד בכפר בתיר ובכפר חוסאן שבאזור גוש עציון.

    החקירה החלה לאחר שהתקבלו תלונות על שוד אלים שבמהלכו הותקפו בעלי עסקים ונגנבו סכומים של עשרות אלפי שקלים. צוות החקירה החל בביצוע מגוון פעולות ובהן איסוף ממצאים וראיות, גביית עדויות ואיסוף חומרי תיעוד, אשר הביאו במהרה להתחקות אחר החשודים במעשים.

    מהחקירה עלה, כי החשודים פעלו בשיטתיות: עם הגעתם לשטח נהגו להחליף כלי רכב, עטו פרטי לבוש אשר היווה להם מראה של כוחות הביטחון, הציגו עצמם כשוטרים המבצעים פעילות משטרתית, נהגו באלימות כלפי בעלי המקום, גנבו עשרות אלפי שקלים ונמלטו.

    הלילה, בפעילות מבצעית פשטו בלשי המשטרה ולוחמי היס"מ על בתיהם של החשודים תושבי א-טור ועצרו אותם לחקירה. בחיפוש שבוצע אותרו מכשירי קשר, טאבלט, בגדים ואביזרים שעל פי החשד שימשו את החשודים בעת ביצוע העבירות.

    החשודים יובאו בהמשך לבית משפט שלום בירושלים לצורך הארכת מעצרם.

    מפקד מרחב יהודה, נצ"מ דודי חיון ציין: "במעשיהם של החשודים הטילו איימה על תושבי האזור ופגעו בביטחונם ושלומם, אנו נמשיך לפעול בנחישות ובשיתוף כוחות מיוחדים ונפעיל את כלל האמצעים העומדים לרשותנו במטרה לשים ידינו על אותם פורעי החוק, נפעל לאיסוף ראיות ומיצוי הדין עימם במלוא החומרה".



    0 תגובות