גנץ: "איראן מנסה לשפר את עמדתה לקראת המו"מ על הסכם הגרעין"

    קובי פינקלר No Comments on גנץ: "איראן מנסה לשפר את עמדתה לקראת המו"מ על הסכם הגרעין"

    שר הביטחון בני גנץ ערך סיור באוגדת עזה עם בכירי הפיקוד וסגן הרמטכ"ל. גנץ הבהיר כי למרות השקט היחסי ארגוני הטרור מנסים כל העת להתעצם. שר הביטחון התייחס לאיום האיראני ואמר: "אנחנו נמשיך לפעול מול כל איום, ביחד עם השותפות החדשות והישנות ובראשן ארצות הברית"

    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון בני גנץ ביקר היום (שלישי) באוגדת עזה יחד עם סגן הרמטכ"ל אלוף אייל זמיר, מפקד פיקוד דרום אלוף הרצי הלוי, מפקד אוגדת עזה תא"ל נמרוד אלוני ובכירים נוספים. השר גנץ התחיל את הביקור במפקדת גדוד כרם שלום, שם קיים הערכת מצב ושיח עם מפקדי החטיבות.

    השר גנץ התייחס לשקט ביחסי בגזרת עזה ואמר, "למרות השקט היחסי- ארגוני הטרור מנסים להתעצם ואנחנו נמצאים בהיערכות גם לקראת חודשי הקיץ. מדינת ישראל פועלת בנחישות מול החמאס והג'יהאד כל הזמן".

    עם זאת הבהיר שר הביטחון כי "אם במקום לפתח רקטות החמאס היה מחזיר את השבויים והנעדרים הישראלים – היינו יכולים להרחיב את המסחר והכלכלה ולשנות את אורח החיים של תושבי הרצועה, שבסופו של דבר, האזרחים שחיים שם משמשים כלי בידי ארגוני הטרור".

    גנץ התייחס לאיום האיראני ואמר, "ראינו בימים האחרונים גם ניסיונות של איראן לפעול בכדי לשפר את עמדת המיקוח שלה במשא ומתן על הסכם הגרעין. הרבה פעמים לא יודעים מה ישראל עושה, אבל אני מבטיח שאף אחד לא יחצה גבולות".

    שר הביטחון הבהיר "אנחנו נמשיך לפעול מול כל איום, ביחד עם השותפות החדשות והישנות ובראשן ארצות הברית, כדי שאיראן לא תוכל לפתח יכולת גרעינית".

    בסיום הביקור נפגש השר גנץ עם לוחמי יחידת הסיור הבדואי, גדוד חי"ר שמרבית חייליו הם בני העדה הבדואית ואזרחי ישראל ערבים. לפגישה הצטרפו מנהל מעבר כרם שלום עמי שקד, נציג רשות המכס דורון סמרה ור' אגף רמי"ם ארז צידון.



    0 תגובות