ליברמן: "נפעל לביטול חוק קמיניץ"

    איתי גדסי No Comments on ליברמן: "נפעל לביטול חוק קמיניץ"

    עובר לשמאל? יו"ר ישראל ביתנו ח"כ ליברמן מיישר קו עם הרשימה המשותפת ומצהיר כי יפעל לבטל את החוק שנועד לצמצם את הבנייה הבלתי חוקית בחברה הערבית: "הדרך לגיהינום רצופה בכוונות טובות"

    13:07
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on עשרות אמצעי לחימה אותרו סמוך לבית חולים אל אמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן הצהיר היום (שלישי) במהלך סיור בעוטף עזה, כי מפלגתו תפעל לביטול חוק קמיניץ, שנועד לצמצם את הבנייה הבלתי חוקית, בייחוד בחברה הערבית. מדובר בחוק אותו מנסים במפלגות הערביות לבטל מאז חקיקתו. "בכנסת הבאה נפעל לביטול חוק קמינץ. הכוונות היו טובות אבל הדרך לגיהינום רצופה בכוונות טובות", אמר יו"ר ישראל ביתנו.

    "הבעיות של המגזר החקלאי לא דומות לבעיות של המגזר הדרוזי שלא קשורות לבעיות של המגזר הערבי. במקום חוק קמינץ יש לייצר שלוש תבניות, שלושה דפוסי עבודה אשר יותאמו לאופי המגזרים השונים", הוסיף ליברמן.

    עוד אמר במהלך הסיור, "היום ראינו את החקלאות הישראלית במיטבה, אנשים קמים בבוקר, מעבדים את האדמה עד המילימטר האחרון ליד הגדר, עובדים בחממות, מייצרים ומייצאים". לדבריו "חייבים לחזק את ההתיישבות ואת החקלאות. יש לגבש תכנית אב לחקלאות ל-50 שנה קדימה התגובש בצוות בין משרדי, לרבות משרד האוצר, התשתיות, הכלכלה, החקלאות ומשרד ראש הממשלה אשר יטפל בסוגיות כוח האדם, העובדים הזרים ומחירי ומכסות המים".

    "בנוסף", אמר יו"ר ישראל ביתנו "יש להיאבק בנחישות בטרור החקלאי, שכולל בתוכו גם גניבת ציוד חקלאי או תוצרת חקלאית. עלינו להיאבק באובדן המשילות בדרום ובצפון ולהחזיר את הביטחון לתושבים והחקלאים".



    0 תגובות