שרון עידן: "מגוחך לחשוב שיש העדפה לחרדים בוועדת החריגים"

    אסתי פלד No Comments on שרון עידן: "מגוחך לחשוב שיש העדפה לחרדים בוועדת החריגים"

    כתב התעופה של התאגיד, שרון עידן בריאיון מיוחד ל"מהדורה המרכזית" מתייחס לממצאי תחקיר ההסתה כנגד החרדים בעניין ועדת החריגים וסיפר מהשטח, "אני חוזר עכשיו מנתב"ג, אחוז החרדים שהגיעו לארץ זהה לחלוטין לאחוזים שלהם בדרך כלל בכל הטיסות מניו יורק"

    צילום: פלאש 90
    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כתב התעופה בתאגיד בכאן שרון עידן התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס לממצאי תחקיר ההסתה על וועדת החריגים שהעלה כביכול כי ישנה העדפה לחרדים להיכנס לישראל, "ועדת החריגים בכלל לא יודעת מי הפונה אליה, כל פנייה המגיעה לוועדה מגיעה כמספר אסמכא בסרט רץ. לכן ההאשמות שיש לחרדים העדפה זה מגוחך".

    עידן סיפר בריאיון, "אני חוזר עכשיו מנתב"ג, אחוז החרדים שהגיעו לארץ זהה לחלוטין לאחוזים שלהם בדרך כלל בכל הטיסות מניו יורק. אני בדקתי את כל הנכנסים: 72% היו חילונים".

    עידן הבהיר כי "חרדים פונים אליי שהוועדה תעזור להם. ייתכן שיש זיופים בשוליים מכל הסקטורים כולל חילונים וחרדים". האם ישנם עדויות לעיגולי פינות בוועדה? נשאל שרון והשיב, "חד משמעית לא".

    עידן מספר על עבודת הועדה והקושי לקדם אדם מסויים בתור, "את הוועדה מנהל מנכ"ל משרד התחבורה, אבל מלבדו ישנם עוד 6 נציגים ממשרד הקליטה, הבריאות, המשפטים ועוד. לכן אם ירצו לעזור למישהו יצטרכו עוד לשכנע 6 נציגים, לכן זה כל כך בלתי אפשרי. על האשמות שיש הטייה להכנסת מצביעי ימין, "זה קומם אותי, שאלתי את העתונאי אורי משגב אם הוא עלה לקומה השלישית של ההמראות לראות מי חוזר".

     



    0 תגובות