מקלב על עיכוב חוק הגיור: "נתניהו היה מושפע ומפוחד מיהדות ארה"ב"

    אסתי פלד No Comments on מקלב על עיכוב חוק הגיור: "נתניהו היה מושפע ומפוחד מיהדות ארה"ב"

    סגן שר התחבורה אורי מקלב בריאיון ל"מהדורה המרכזית" על רקע סערת החלטת בג"ץ הגיורים מספר על התהליכים מאחורי הקלעים מול ראש הממשלה ויהדות ארה"ב. מקלב מתייחס למחדל התחבורה הציבורית בירושלים ומגן על השרה מירי רגב

    סגן השר אורי מקלב צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    סגן שר התחבורה ח"כ אורי מקלב למימרן התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" על רקע הסערה הרבתי לאחר החלטת בג"ץ בהכרת הגיור הרפורמי לעניין חוק השבות, לדברי מקלב, "לא הצלחנו להעביר עד היום חוק גיור מתוקן כי בכל קואליציה היו מי שהתנגדו כולל הליכוד. גם ראה"מ חשש מתגובות הרפורמים בארה"ב. שינוי השלטון בארה"ב רק יקשה עלינו".

    סגן השר מקלב הוסיף והאשים את ראה"מ, "נתניהו היה מושפע ומפוחד מ'יהדות ארה"ב'. בתקופת שלטון טראמפ הם הוחלשו וחשבנו להתקדם לחקיקה בזה אבל לא היה לנו רוב לחקיקה בנושא הגיור".

    על החלטת הממשלה בסגירת התחבורה הציבורית בירושלים, שבר שהביא למראות קשים בעליות לעיר שאלפי משפחות נאלצו לנדוד ברגל עד העיר, מקלב מגן על שרת התחבורה ואומר, "שרת התחבורה לא דחפה לסגירת התחבורה הציבורית בפורים. הדיווחים הללו אינם נכונים כלל וכלל, ואני לא ארחיב יותר מזה מפני השלום".

    עוד הוסיף, "זה מהאירועים הקשים של הציבור החרדי. סיכמנו מראש שהתח"צ תפעל רגיל, הגיע הקבינט והפך את ההחלטה, שלא כחוק, ועשה אפליה".



    0 תגובות