שר החוץ אשכנזי קיבל את שגריר איחוד האמירויות בישראל

    שלמה ריזל No Comments on שר החוץ אשכנזי קיבל את שגריר איחוד האמירויות בישראל

    שר החוץ גבי אשכנזי לשגריר הראשון של איחוד האמירויות בישראל: "יום היסטורי נוסף במזרח התיכון וצעד גדול לחיזוק השלום בין המדינות והעמים"

    צילום: משרד החוץ
    10:35
    19.04.24
    הרב אפרים אפשטיין No Comments on חג הפסח: עניין של תודעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החוץ גבי אשכנזי קיבל היום (שני) את שגרירה הראשון של איחוד האמירויות בישראל, השגריר מוחמד מחמוד פתח עלי אל חאג'ה במשרד החוץ בירושלים.

    שר החוץ בירך את השגריר וציין את תפקידה החשוב של איחוד האמירויות בהובלת השינוי שיצרו הסכמי אברהם במזרח התיון כולו.

    שר החוץ אשכנזי: "יש לנו הזדמנות היסטורית להציג מודל של שלום חם וכולל בין המדינות ובין העמים. פתיחת הנציגויות של משרד החוץ באבו דאבי ובדובאי, ופתיחת השגרירות של האמירויות בישראל הן קריטיות לביסוס היחסים הבילטראליים ולקידום השלום. אני שמח לראות את התחממות היחסים המהירה בין המדינות, ומימוש החזון של שלום בין תרבויות ובין אנשים".

    עם סיומה של הפגישה האישית בין שר החוץ והשגריר, התקיימה פגישת עבודה ראשונה בין הצוות המדיני של השגרירות האמירתית בישראל לצוותי העבודה במשרד החוץ, בראשות שר החוץ ובהשתתפות מנכ"ל המשרד, אלון אושפיז וסמנכ"ל מזרח תיכון, חיים רגב.

    השגריר האמירתי נחת הבוקר בנתב"ג והתקבל על ידי ראש מחלקת הטקס של משרד החוץ, גיל השכל. בשעות אחר הצהריים יגיע השגריר לבית הנשיא לטקס הגשת כתב האמנה המסורתי ומחר צפוי השגריר וצוותו לקיים פגישות עבודה נוספות במשרד החוץ וכן צפויה המשלחת לבקר במוזיאון יד ושם.



    0 תגובות