נתניהו על הסערה שחוללו דבריו: "יש לי אפס סובלנות לשיבוש ההנחיות"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו על הסערה שחוללו דבריו: "יש לי אפס סובלנות לשיבוש ההנחיות"

    ראש הממשלה נתניהו מגיב לסערה שחוללו דבריו על יו"ר ועדת הקורונה: "אני לא מוכן לסבול את שיבוש הנחיות הבריאות ואת הדה-לגיטימציה לחיסונים שעושים פוליטיקאים ציניים אליהם התייחסתי היום. יש לי אפס סבלנות לפייק ניוז בזמן שאני נלחם להצלת חיים"

    בנימין נתניהו צילום: פלאש90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה נתניהו מגיב לסערה שחוללו דבריו מהבוקר, לאחר שבמהלך הריאיון שהעניק הבוקר (שני) ל'כאן רשת ב' נשאל על מספר המתים הגבוה כתוצאה מהקורונה, ובתגובה האשים בכך את יו"ר ועדת הקורונה, ח"כ יפעת שאשא ביטון וחבריה, תוך ביטוי שמה בזילזול: "תשאל את הששות והפקות, את הפקה פקה. תשאל את כל האנשים שאמרו שזה כלום, שזה שפעת. אין שום סיבה שמישהו ימות".

    הדברים חוללו סערה כאמור, ובכלי התקשורת נטען כי ראש הממשלה אינו לוקח אחריות וזורק את האשמה על אחרים, בתשובה שמזלזלת בקורבנות הקורונה והן בשל ביטוי שמה של ביטון באופן מסולף מתוך זלזול.

    ח"כ ד"ר שאשא ביטון, מועמדת תקווה חדשה הגיבה על כך: "ראש הממשלה בהיסטריה. זה המשך קמפיין הנה נה נה שהוא מוביל ומדרדר את ישראל לתהום עמוקה מאוד. הזלזול שלו באזרחי מדינת ישראל ובקורבנות הקורונה הוא אחד משיאי השפל של האיש הזה, שפעם נחשב לראש ממשלה מכובד. לא ארד לרמתו. אמשיך להאבק למען אזרחי מדינת ישראל, ללא מורא, עם קול ההגיון שבתוכי".

    יו"ר תקווה חדשה, גדעון סער תקף את נתניהו: "אופי ההתקפה המביש של נתניהו על ד"ר יפעת שאשא-ביטון הוא דוגמא נוספת לשיח שנאה משולח-רסן ממי שמכנה את יריביו הפוליטיים 'תחלואה' ו'סבל'. ביום שאחרי נתניהו, והוא קרוב, נחזיר שיח מכבד ומלכד בינינו ונרפא את ישראל".

    ראש הממשלה נתניהו הגיב על הסערה מאוחר יותר וכתב: "97% מאלה שנפטרו מהקורונה לא היו מחוסנים בשתי מנות. לכן אני לא מוכן לסבול את שיבוש הנחיות הבריאות ואת הדה-לגיטימציה לחיסונים שעושים פוליטיקאים ציניים אליהם התייחסתי היום. יש לי אפס סבלנות לפייק ניוז בזמן שאני נלחם להצלת חיים. לכו להתחסן והצילו את החיים שלכם".



    0 תגובות