ח"כ מרגי ליועמ"ש מחוז ירושלים: "תזרקו לפח את הקנסות שנתתם אתמול"

    ישראל רובין No Comments on ח"כ מרגי ליועמ"ש מחוז ירושלים: "תזרקו לפח את הקנסות שנתתם אתמול"

    עימות חריף פרץ בין יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ מרגי ליועמ"ש מחוז ירושלים במשטרה, ג'ורג' קווארקיאן | מרגי: "אתם יכולים לזרוק לפח את הקנסות שנתתם אתמול. אני מצר על כך שהמשטרה לא מדווחת את האמת – שפעלה שלא בסמכות לעשות אפליה ברורה בין רכב לרכב ולהגביל תנועה של ציבור מסוים וחבל" | יועמ"ש המשטרה: "מדובר במקרה אחד" | מרגי: "מדובר בעשרות מקרים, יש בידי תיעודים"

    ועדת הכלכלה, בראשות ח"כ יעקב מרגי צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ יעקב מרגי, התייחס הבוקר (שני) בפתח ישיבת הוועדה במילים קשות לנעשה אתמול בירושלים ואמר: "אנחנו פותחים את הדיון אחרי יום קשה מאוד בירושלים. קשה מכל הבחינות. קטונתי מלחנך, אבל יש תחושה קשה שאיש את רעו חיים בלעו. אף אחד לא מתחשב בשני ואף אחד לא אכפת לו, כאילו אין מגיפה שנה שלמה והמשטרה עושה ככל העולה על רוחה. מי נתן לה רשות לפרוס מחסומים ולהעדיף מכונית אחת על פני אחרת? לאן החברה הזו רוצה להגיע? כל אלה ששנה ויותר מסיתים נגד החלטות ריבוניות של ממשלה וכנסת הצליחו. כל הפרשנים באולפנים – הצלחתם לפרק את החברה הישראלית. בשעות חירום ידענו להתלכד. תסתכלו על עצמכם כל אמצעי התקשורת – הצלחתם לפרק את החברה הישראלית. לאף אחד לא אכפת לא ממתים, לא מכלכלה לא מכלום. מי הסמיך את המשטרה ועל סמך מה פרסה מחסומים על מכוניות פרטיות?"

    ח"כ יצחק פינדרוס התייחס לדברי היו"ר מרגי ואמר: "צר לי לומר לך אבל מי שיוצר אנרכיה במדינה זו הממשלה. גילו את שושן פורים במקרה ביום שישי אחר הצהריים. אפילו המשטרה גילתה שיש נפצים בפורים ביום חמישי. המשטרה כנראה צריכה יועץ שילמד אותה מתי יש נפצים בישראל ואם הם רוצים אני יכול לעדכן אותם מתי זה יהיה בשנה הבאה. היועץ המשפטי כנראה עסוק בתיק 4,000 אז הוא אפילו לא זכר שהחלטה כזו לא מביאים לאחר מעשה. ביום שישי אחר הצהריים הממשלה גילתה חג מסתורי. לא למדתי משפטים אבל להביט החלטה בדיעבד ידעו שבירושלים חוגגים שושן פורים. כנראה היועץ המשפטי היה עסוק בתיק 4000 והממשלה הייתה עסוקה אין לי מושג באיזה שטות ושרי הממשלה הרימו ידם בהחלטה פוגעת ובסוף זה מחלחל והופך לאנרכיה. לא רק שאסור לנו לאשר את התקנות הייתי מציע לאזרחים להגיש תביעה נגד שרי הממשלה על התקנות האלה. רוצה לומר לאנשי הליכוד – נסחפתם אחרי שהתחננתם לחתימה של גפני. אנחנו לא נהייה למרמס".

    במהלך הדיון היו חילופי דברים קשים בין יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ מרגי, לבין היועץ המשפטי של מחוז ירושלים במשטרה, ג'ורג' קווארקיאן, לאחר שהאחרון סירב להודות שהשוטרים במחסומים עשו סקלציה והכחיש את המקרים.

    צפו בחילופי הדברים | צילום: ערוץ הכנסת

    צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב

    בתום חילופי הדברים הקשים עם היועץ המשפטי של מחוז ירושלים במשטרה אמר היו"ר מרגי: "עד שלא יהיו תשובות חד משמעיות לא נאשר את התקנות וכל הקנסות שנתתם אתמול – תזרקו אותם לפח. אני מצר על כך שהמשטרה לא מדווחת את האמת – שפעלה שלא בסמכות לעשות אפליה ברורה בין רכב לרכב ולהגביל תנועה של ציבור מסוים וחבל. אני לא זוכר מחזה כזה שהמשטרה באה לוועדה בכנסת ומיתממת".



    0 תגובות