ח"כ אזולאי: "לא יתכן שמשטרת ישראל עושה דין לעצמה"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ אזולאי: "לא יתכן שמשטרת ישראל עושה דין לעצמה"

    ח"כ ינון אזולאי בראיון ל'קול חי', בהתייחסות לסאגת המחסומים אתמול בדרך לירושלים: "המשטרה צריכה לתת את הדין; זה היה זלזול ורמיסת הציבור החרדי; לא יתכן שמשטרת ישראל עושה דין לעצמה"

    ח"כ ינון אזולאי צילום: פלאש90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש90

    ח"כ ינון אזולאי (ש"ס) מתייחס ל'סלקציה' שנעשתה אתמול (ראשון, שושן פורים) במחסומים בדרך לירושלים, כאשר רק לחרדים לא נתנו לעבור, ואומר: "במשרד התחבורה החליטו שהתחבורה לציבור החרדי לירושלים תופסק, יחד עם זאת, המשטרה – אני לא יודע באיזו סמכות, החליטה לעצור רכבים פרטיים. אין שום סמכות לעצור. המשטרה צריכה לתת את הדין. הנושא של התחבורה ציבורית צריך להיבדק לעומק. לא היה ראוי לעשות דבר כזה".

    עם זאת, מוסיף אזולאי בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר: "צריך לקחת את האחריות ולומר את הביקורת גם עלינו. אנחנו כציבור היינו צריכים להישאר בבתים ולא לצאת בהמונינו למקומות שביקשו מראש לא לצאת. גם אם מותר".

    לדבי אזולאי: "אני מתפלל כל יום בבית כנסת שאליו נכנסים רק מי שמחוסן או מחלים ויש שם נאמן קורונה שבודק את זה. אבל אני אומר, אתמול היה מותר לבקר את הסבא והסבתא, היה מותר לצאת. אין לי בעיה עם אלה שהלכו לבקר את הסבא והסבתא שזה גם מותר על פי החוק כאמור".

    אזולאי מתייחס שנית למחסומים בדרך לירושלים, ואומר: "זה היה זלזול ורמיסת הציבור החרדי. עשו סלקציה במחסומים, חרדי חוזר הביתה, חילוני ממשיך הלאה".

    "שהציבור שלנו יתסכל על הנציגים שלנו ולא על דברים נקודתיים בלבד", מבקש אזולאי. "אנחנו לא מפחדים לבקר את הממשלה כשצריך. לא יתכן שכל אחד יחליט מה שבא לו וששרת התחבורה תחליט לסגור את התחבורה בלי להתייעץ עם אנשים שקצת יותר מבינים ממנה. לא יתכן שמשטרת ישראל עושה דין לעצמה בלי החלטת ממשלה ולא נותנת לציבור לעלות לירושלים. אין שום סיבה שבעולם שנקבל את הדבר הזה".



    0 תגובות