נתניהו: "נתנו 30-25 אלף חיסונים; זה לא על חשבון אזרחי ישראל"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "נתנו 30-25 אלף חיסונים; זה לא על חשבון אזרחי ישראל"

    ראש הממשלה נתניהו על מבצע החיסונים: "מנכ"לי פייזר ומודרנה אומרים חד משמעית שלולא ההתערבות שלי לא היינו מקבלים את החיסונים" | על העברת חיסונים למדינות שונות: "נתנו 30-25 אלף חיסונים, אפילו פחות, ואני גאה בזה. זה לא על חשבון אזרחי ישראל"

    צילום: חיים צח / לע"מ
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין הבוקר (שני) בתוכנית 'הבוקר הזה עם אריה גולן', ב'כאן רשת ב', 22 ימים לפני הבחירות. ברקע הפיצוץ בספינה שבבעלות ישראלית בעומאן והתקיפה באזור דמשק הלילה שיוחסה לישראל, נתניהו אמר הבוקר כי "זו אכן פעולה של איראן, זה ברור". ראש הממשלה הוסיף: "היא האויבת הגדולה ביותר של ישראל ואנחנו מכים בה בכל האזור. לא יהיה לאיראנים נשק גרעיני – עם או בלי הסכם. את זה אמרתי גם לידידי ביידן".

    נתניהו התייחס למשפטו ושלל את הטענות שהוא מנסה לעכב את הדיונים: "אנחנו לא מבקשים דחיות, אלא רק את מה שמקובל בחוק. אלו תיקים תפורים שמתפוררים לנגד עינינו, וגם מזה נצא יפה מאוד".

    אתמול הכריז ראש הממשלה על מתווה עקרוני להארכת שנת הלימודים גם בחודש יולי והוסיף שבימים הקרובים תהיה פתיחה של מערכת החינוך גם לתלמידי ז'-י'. "אנחנו דנים בהקדמת החזרה של תלמידי החטיבות ליום רביעי, יש גם שיקולים שאומרים לחכות עד ליום ראשון שלאחר מכן", הוא הסביר בראיון. "אנחנו נאריך באופן התנדבותי את הלימודים גם בחודש יולי, יש לנו את הכסף לעשות את זה, אנחנו הכלכלה כמעט הכי חזקה בעולם לפי דירוג האשראי ומצב השקל".

    נתניהו התייחס גם לביקורת המפנית כלפיו בנושא מבצע החיסונים, לפיה הוא ייחס את הצלחת המבצע לעצמו בלבד. "עשיתי יותר מ-30 טלפונים למנכ"לי פייזר ומודרנה", הוא ציין. "אני מדבר איתם כמעט כל יום והם אומרים חד משמעית שלולא ההתערבות שלי לא היינו מקבלים את החיסונים. ברור שיש לנו גם מערכת בריאות יוצאת מן הכלל כדי לחלק את זה, והם עושים עבודה פנטסטית בקופות, אבל אם לא הייתי מביא את החיסונים – זה לא היה עוזר".

    על ההחלטה להעביר חיסונים לכמה מדינות בתמורה לתמיכה מדינית, שפורסמה בכאן חדשות, אמר ראש הממשלה: "נתנו 30-25 אלף חיסונים, אפילו פחות, ואני גאה בזה. זה לא על חשבון אזרחי ישראל, זה לא מהווה אפילו שעה של חלוקה. יש לנו מיליוני חיסונים, די והותר לכל אזרח, אפילו חיסון אחד לא נגרע".

    לגבי יריביו במערכת הפוליטית, נתניהו ציין: "סער אמר שהוא הולך עם לפיד, ולפיד חייב ללכת עם העבודה ומרצ – אין להם דרך אחרת. גם בנט קשר את עצמו ללפיד בהסכם עודפים". את הדברים אמר נתניהו בתוכנית 'הבוקר הזה עם אריה גולן', ב'כאן רשת ב'.



    0 תגובות