ליצמן במתקפה על ביטול התח"צ: "מראות קשים, לא נעבור על כך לסדר היום"

    אבי רבינא No Comments on ליצמן במתקפה על ביטול התח"צ: "מראות קשים, לא נעבור על כך לסדר היום"

    שר השיכון יעקב ליצמן תקף בחריפות את החלטת משרד התחבורה לבטל בפתאומיות את התחבורה הציבורית לי-ם, החלטה שבעקבותיה מנגרם סבל רב לאלפי משפחות, מבהיר ליצמן, "אלפי איש שהורדו מאוטובוסים ואולצו לצעוד רגלית במשך שעות, נדרוש הסברים להחלטה זו, ולא נעבור על כך לסדר היום" | מקלב: "התחבורה תחזור בשעה 20:00"

    צילום: פלאש 90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הבינוי והשיכון ח”כ יעקב ליצמן תקף בחריפות את ההחלטה הפתאומית של משרד התחבורה, לבטל את התחבורה הציבורית לירושלים היום (ראשון) דבר שהותיר רבבות מהציבור החרדי על משפחותיהם תקועים בדרכים ללא יכולת להגיע לביתם, לדבריו, "משפחות על ילדיהם, תקועות בדרכים, בפקקים, חלקם תוך סיכון לביטחונם, ללא תכנון אפשרי וללא מענה תחבורתי הולם, עד לשעות אלו" אומר ליצמן.

    ליצמן האשים את ההתנהלות המשטרה מול הציבור החרדי והגדירה כאפליה קשה, "אין דרך להגדיר זאת אחרת אלא כהיטפלות סלקטיבית בחרדים. שכן לצערנו מול זאת ראינו אוזלת יד משוועת ואי אכיפה מוחלטת במסיבות שוק בת”א, בחיפה ועוד" האשים שר השיכון.

    ליצמן לא מסתפק במילים חריפות, אלה משגר איום אל עבר מקבלי ההחלטות לאור המראות הקשים היום, "נוכח המראות הקשים של אלפי איש שהורדו מאוטובוסים ואולצו לצעוד רגלית במשך שעות, נדרוש הסברים להחלטה זו, ולא נעבור על כך לסדר היום" מבהיר השר ליצמן.

    שר השיכון מתייחס להסתה הפרועה נגד החרדים בעניין ועדת החריגים ואמר, "לצד שערוריית התחבורה בבירה, משתוללת הסתה פרועה ומתוזמנת נגד החרדים, כביכול אנו, בני הציבור החרדי, קיבלנו הטבות והנחות בועדת החריגים בכניסה וביציאה לישראל וממנה. מדובר בעלילת דם מרושעת, שאין לה אחיזה במציאות. אלפי חרדים סורבו בועדת החריגים בדיוק כפי מגזרים אחרים, ויש גם כאלה שאושרו".

    ליצמן הוסיף כי "החמור מכל הוא כמובן האישור שניתן למאות ספורטאים לנחות בישראל לתחרות בינלאומית, בעוד אלפי אזרחים נותרו תקועים ברחבי העולם".

    שר השיכון סיפר כי "גם לצוות לשכתי זרמו פניות רבות מאזרחים במצוקה, מכל האוכלוסיות והמגזרים. הניסיון לצבוע את הנכנסים כחרדים ברובם, הוא פוליטי, במטרה להכפיש ולהשמיץ את הציבור החרדי".

    בתוך כך, סגן שר התחבורה אורי מקלב הודיע כי התחבורה הציבורית מירושלים תשוב לפעילות החל מהשעה שמונה בערב.

    מקלב עדכן כי לאחר סבב שיחות בינו לבין הפיקוד הבכיר של משטרת ישראל וראשי המשרד לבטחון פנים, המשטרה תאפשר למשרד התחבורה להשיב את פעילות התחבורה הציבורית מירושלים לכל חלקי הארץ החל מהשעה שמונה בערב.

    במקביל סגה"ש מקלב פנה אל הפיקוד המחוזי במשטרה וביקש לבדוק את אפשרות להחזרת קווי השירות אל העיר ירושלים עוד הלילה.

     



    0 תגובות