גפני תוקף: "הסלקציה בכניסה לי-ם תעלה ביוקר למקבלי ההחלטות"

    איתי גדסי No Comments on גפני תוקף: "הסלקציה בכניסה לי-ם תעלה ביוקר למקבלי ההחלטות"

    סגן שרת התחבורה אורי מקלב תקף את החלטת משרדו לבטל את התחבורה הציבורית לירושלים ואמר, "ראש הממשלה צריך לקחת אחריות על החלטות הממשלה המעוותות הללו"

    הכניסה לירושלים צילום: פלאש 90
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני תקף היום (ראשון) את ההחלטה של משרד התחבורה על ביטול התחבורה הציבורית לירושלים והסלקציה המשטרתית בין נהגים חרדים לחילונים ואמר, "התנהגות חסרת הגיון לחלוטין של הממשלה, לא ראיתי שעשו דברים דומים במקומות אחרים בארץ, יש שנהנים לפגוע בציבור החרדי ואחרי כן אפילו לדבר נגדו"

    עוד הוסיף גפני ואמר, "הסלקציה שנעשית בכניסות לירושלים בין חרדים לחילונים, תעלה ביוקר למקבלי ההחלטות בממשלה".

    סגן שרת התחבורה אורי מקלב הגיב היום על המשך ביטול התחבורה לירושלים: "כפי שאמרנו אמש, זוהי החלטה מנוכרת המתעלמת מהפגיעה הקשה בציבור שלא יכול לשוב לביתו מיום חמישי וזאת מבלי להודיע לציבור באופן מסודר מראש".

    מקלב האשים את נתניהו ואמר, "ראש הממשלה צריך לקחת אחריות על החלטות הממשלה המעוותות הללו. אני קורא לחברי הקבינט: הביטו בעיני הילדים הצועדים שעות בכבישים בטלו את ההחלטה ההזויה הזו ואפשרו להפעיל את מערך התחבורה הציבורית כך שאנשים יוכלו לשוב לבתיהם עוד היום".

    יו"ר סיעת ש"ס בכנסת ח"כ מיכאל מלכיאלי אמר על החלטת משרד התחבורה: "משרד התחבורה נוהג באופן שמפריע לי באופן אישי לחוגג את חג הפורים. הציבור החרדי אוייב שלכם? מה ההתנהגות הזו? החלטתם לשבור את כל הכלים כנגד כמגזר החרדי שחוגג ברגעים אלו את ניצחון העם היהודי כנגד אותם אלו שניסו להצר את צעדיו. חבל שבחרתם להיות מאותם שמיצרים".

    גם חה"כ אוריאל בוסו הגיב להחלטת משרד התחבורה ואמר "ההחלטה ההזויה שמגיעה בעיצומו של חג הפורים השאירה משפחות רבות ילדים קטנים שתכננו מראש את החג מבחינת תנאי התחבורה ונאלצים כעת להתמודד עם החלטה אטומה ונטולת חמלה של כמה גיבורים במשרד התחבורה שהחליטו לשנות את כללי המשחק תוך כדי המשחק".



    0 תגובות