ההקלות יעצרו? מקדם ההדבקה מתקרב ל-R1

    אתר קול חי No Comments on ההקלות יעצרו? מקדם ההדבקה מתקרב ל-R1

    חשש מעצירת ההקלות: מקדם ההדבקה הגיע ל-0.99 ונושק לרף האדום העליון שהציבו במשרד הבריאות ביחס להמשך פתיחת המשק: R1 | מקדם ההדבקה במגזר החרדי נמוך יותר ועומד על 0.81

    בדיקות קורונה צילום: פלאש 90
    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מקדם ההדבקה הכללי עומד הבוקר (ראשון) על 0.99. ומתקרב בצעדי ענק ל-R1. במשרד הבריאות צופים המשך עלייה חדה בימים הקרובים. מקדם ההדבקה במגזר הערבי עומד כבר עכשיו על 1.12.

    כזכור, התנאי לפתיחת המשק ולהמשך ההקלות הוא מקדם הדבקה נמוך מ-R1. ‏בכירים במשרד הבריאות אמרו לערוץ 12 "נמליץ לממשלה לא להמשיך בשלב ההקלות הבא – למעט החינוך". אם ההצעה תאושר על ידי השרים, פתיחתם של בתי הקפה, המסעדות, המלונות במתכונת מלאה וגני האירועים תתעכב.

    הפעימה הבאה של ההקלות צפויה לצאת לדרך ביום שלישי הבא, במסגרתה יפתחו בתי קפה ומסעדות קטנות ללא תו ירוק, ומסעדות, מלונות, גני אירועים, אטרקציות וכנסים למחוסנים ומחלימים. בנוסף, מערכת החינוך עתידה להיפתח לתלמידי כיתות ז' עד י' בערים ירוקות וצהובות, וכן בערים כתומות גבוליות עם שיעור מתחסנים של מעל 70%.

    בתוך כך, נמשכת מגמת הירידה במגזר החרדי, שמונה 7% מסך התחלואה הכללית. שיעור הבדיקות החיוביות ירד אף הוא ל-10.6% ומקדם ההדבקה במגזר הוא הנמוך מכלל המגזרים עם 0.81.



    0 תגובות