בכירים ביהדות התורה: "התחקיר נועד לשלול זכויות אדם בסיסיות של החרדים"

    איתי גדסי No Comments on בכירים ביהדות התורה: "התחקיר נועד לשלול זכויות אדם בסיסיות של החרדים"

    לאחר תחקיר ההסתה שבו הוצג הציבור החרדי, כמגזר שמקבל עדיפות על כלל אזרחי ישראל וכי רוב ככל החוזרים לישראל הם חרדים. בכירים ביהדות התורה תוקפים בחריפות את עיוות העובדות ואומרים כי "התחקיר נועד להכנת דעת קהל להכנסתו לגטאות סגורות. זהו עוד שלב בבניין ההסתה ההולך ונבנה בשיטתיות אנטישמית קלאסית"

    נתב"ג | פלאש 90 צילום: פלאש 90
    9:16
    19.03.24
    איתי גדסי No Comments on מתגבשת קואליציה בבני ברק; ש"ס בדרך לאופוזיציה?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע תחקיר ההסתה כנגד המגזר החרדי, שם נטען כי רוב החוזרים מחו"ל במהלך הסגר שקיבלו את את אישור וועדת החריגים הם חרדים. בכירים ביהדות התורה מגיבים בחריפות ואומרים כי "התחקיר המוטה נגד החרדים הנכנסים לארץ, נועד לשלול זכויות אדם בסיסיות של הציבור החרדי".

    לטעת הבכירים, "התחקיר נועד להכנת דעת קהל להכנסתו לגטאות סגורות כמו סגירת תח"צ בפורים בירושלים ויצירת סגרים לשכונות חרדיות. עכשיו נוספה עלילת דם, כאילו וועדת החריגים של המישטר החילוני, נותנת "הנחות" לחרדים ולא לחילונים. זהו עוד שלב בבניין ההסתה ההולך ונבנה בשיטתיות אנטישמית קלאסית".

    וכך זה הולך לפי הבכירים ביהדות התורה, "בתחילה שכנעו את ההמון המוסת, כאילו החרדים מפיצי המגיפה, בכל כלי התשקורת. כעת העלילו כאילו וועדת החריגים מפלה חרדים לטובה. ביום הפורים המשולש נאמר: "ארור המן אשר בקש לאבדי".

    הנה האמת, למי שעוד אכפת לו לדעת אומרים ביהדות התורה:  "וועדת חריגים היא כישלון אחד גדול, ולא חשוב לאיזה מגזר. סגירת השמים היא עוול ופשע חמור נגד כל האזרחים. מטרתה לכסות על הכשלון המחפיר של הכנסת אלפי מטיילים מאבו דאבי דרך דרום אמריקה ובעיקר ממזרח אירופה, ללא בדיקה כלל. רובם אינם חרדים".

    ולא רק זה, אלה ביהדות התורה אומרים כ העוול שנגרם לכלל הציבור בגלל הוועדה הוא קשה מאוד. ללשכות חבריי סיעת יהדות התורה, מגיעות זעקות שבר של משפחות חצויות משני עברי הים. אנו עמלים בשבועות האחרונים לנסות לביטול גזירות מלכות הרשעה, רק במקרים הומניטריים דחופים, ללא הבדל דת וגזע.

    הוועדה הכוללת פקידים בודדים ועלומים, קורסת ולא מצליחה להגיע לכל המקרים. סאת עובדה. תוהו ובוהו. המעט שאנו יכולים לעשות הוא לזעוק למען אותם מסכנים שחייבים לצאת או להיכנס לטיפול רפואי דחוף וכיו"ב. כמובן בכפוף לבדיקות קורונה ובידוד ביתי וללא סיכון בריאותי.

    "מזמן קראנו לפתוח את השמיים לכל המחלימים והמחוסנים ולבדוק היטב את הנכנסים במעבדות קורונה המוצבות בנתב"ג ולסיים עם הפשע של נורדת מסך הברזל, נגד יהודים מחו"ל ואזרחי ישראל. אנו חוזרים וקוראים שוב, לפתוח את נתב"ג בפיקוח בריאותי, הפעם מסיבה נוספת: למנוע גזענות אנטישמיות והסתה נגד מגזרים חרדים ולסכסך את אזרחי ישראל אלו באלו", אומרים הבכירים ביהדות התורה.



    0 תגובות