לראשונה: טיל אויר אויר ישראלי למרחק של יותר מ- 100 ק"מ.

    קובי פינקלר No Comments on לראשונה: טיל אויר אויר ישראלי למרחק של יותר מ- 100 ק"מ.

    חברת 'רפאל' השלימה את פיתוח הגרסה הקרקעית של טיל אויר אויר ישראלי למרחק של יותר מ- 100 ק"מ

    צילום: רפאל
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גאווה ישראלית: חברת 'רפאל' השלימה השבוע את פיתוח הגרסה הקרקעית של טיל I-Derby Extended Range.  בניסוי שנערך בשדה הניסויים בשדמה שבדרום הארץ, ביצעה רפאל שיגור קרקע אוויר של הטיל לצורך סיכום יכולות השליטה והבקרה, הניווט ומסלול הטיסה.

    במהלך השיגור והמעוף, התקבלו כהלכה נתוני שו"ב ותקשורת מהטיל, בין השאר ע"י שימוש במערכת התקשורת המספקת לו מידע מלא על המטרה שנבחרה ועל מטרות נוספות, (SDR) בסביבה הקרובה.

    הטיל, הוא טיל אוויר-אוויר לטווח של מעל ל- 100 ק"מ והוא מכיל, מנוע רקטי דו פולסי וראש-ביות מכ"מי אקטיביה המספקים למטוסי קרב יתרון וביצועים יוצאי דופן הן בטווחים קצרים והן בטווחים הארוכים יותר, כאשר הטיל הוא בעל יכולת "שגר-ושכח", המאפשרת יכולות התמודדות הן מעבר לטווח ראיה והן השמדת מטרות רבות בו זמנית, כשניתן לשגרו ביום או בלילה, ובכל תנאי מזג אוויר.

    משקלו הקל מאפשר את התאמתו למטוסי קרב מודרניים מגוונים, כשגרסתו הקרקעית של הטיל יכולה להשתלב באופן כמעט מידי בסוללות הגנה אווירית מסוג ספיידר המספקות הגנה אווירית לטווחים שבין 20 ל-60 ק"מ.

    במסגרת ההכרזה על סדרת הניסויים, חושפת רפאל לראשונה את מערך הניסויים הלאומי אותו היא מתפעלת מזה מספר שנים, הכולל את שדה הניסויים הלאומי בדרום הארץ- שדמה, את יחידת ניסויי הטילים במרכז הארץ- ינ"ט, וכן יכולות פריסה מתקדמות של ניסויים מורכבים בלב ים הכוללים מערכי ספינות ענק הנושאות על גביהן את המערכות
    המתקדמות. מערך הניסויים הלאומי הינו ייחודי במדינת ישראל.

    כעת, לאחר שהטיל עבר את כל שלבי הניסוי יתחילו להטמיעו בחיל האויר, מתוך תקוה שהוא יהיה פורץ דרך לחילות אויר נוספים בעולם.



    0 תגובות